Print side | Luk vindue

Kundeservice hos Energi Fyn( Waoo )

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=96864
Udskrevet den: 03-December-2024 kl. 12:49


Emne: Kundeservice hos Energi Fyn( Waoo )
Skrevet af: odense75
Emne: Kundeservice hos Energi Fyn( Waoo )
Skrevet den: 04-Maj-2011 kl. 20:24
Jeg fik en ny TVbox for omkring 20 dage siden, fordi den gamle genstarte automatisk en gang i mellem ! Den nye TVbox virker forsat ikke, har ellers skrevet og ringe flere gange til energi Fyn.
Hvorfor sende energi Fyn( Waoo ) en TVbox ud til kunderne, som først virker flere uger efter modtagelsen Wink

Hvordan har I andre oplevet kundeservicen hos Energi Fyn eller Waoo ? ?




Svar:
Skrevet af: zczc
Skrevet den: 04-Maj-2011 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af odense75 odense75 skrev:

Jeg fik en ny TVbox for omkring 20 dage siden, fordi den gamle genstarte automatisk en gang i mellem ! Den nye TVbox virker forsat ikke, har ellers skrevet og ringe flere gange til energi Fyn.
Hvorfor sende energi Fyn( Waoo ) en TVbox ud til kunderne, som først virker flere uger efter modtagelsen Wink

Hvordan har I andre oplevet kundeservicen hos Energi Fyn eller Waoo ? ?

 
Generel kommentar: Såkaldte forsyningsselskaber (vand, gas, el) er ingenlunde parate til at understøtte forhold, der ikke handler om deres kerneområder. En af mine bekendte, der skulle have åbnet for et tv-signal, fik at vide, at der ville gå tre uger - åbenbart fordi medarbejderen ikke ved, at der er forskel på at sende en mand ud og fysisk afbryde/tilslutte to faser vekselstrøm og slå en kommando på en skærm, der åbner for en tv-kanal til en specifik kunde (ip-adresse). Du kommer til at vente årevis på, at disse [i praksis] monopolselskaber lærer, hvad ordet service betyder.


Skrevet af: togo
Skrevet den: 04-Maj-2011 kl. 22:06
Omkring Tre-for, kan jeg kun sige.

Internet køre super godt, og meget beder efter skift af router fra Linksys WRP400 til Tilgin router.

TV via TV bokse (Tilgin), køre meget beder end for 1 år siden. Det kan faktisk bruges nu, og faktisk så meget at jeg har opsagt antenneforeningen.

Telefoni er en joke hos Waoo! - Det eneste som virker lige pt. er at jeg kan ringe og kan blive til ringet. Service som Viderstilling, Nummer Visning, Telefonsvar etc. virker ikke hos mig og har ikke gjort det lige siden November 2010 og jeg har skrevet og ringet MANGE gang til dem, og hele tiden er jeg kaste bold i deres kunde service. Men i det mindste har de skrevet på Tre-for Drift info at "Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at levere telefonitjenester som: Telefonsvarer, Vis nummer, viderestilling, forstyr ikke etc."

Waoo! Mobil tør jeg ikke at skifte til.


Skrevet af: odense75
Skrevet den: 09-Maj-2011 kl. 09:26

Forklaringen fra energi fyn/waoo : Der er tale om en konvertering af vores systemer, og der er nogle processer, som har slået fejl, betyder det desværre, at aktiveringen af disse MAC-adresser på lige netop det, vi kalder "boks-ombytning" er du desværre "fanget" i et flow, der skal omkring vores software-udbydere, systemudviklere etc etc...Jeg ved godt at det er super-frustrerende og absolut ikke tilfredsstillende, men jeg kan garantere dig, at der bliver arbejdet på højtryk, for at få disse mac-adresser "skudt igennem" således at signalet kommer ud til dig på din nye boks snarest.

Shocked




Print side | Luk vindue