Print side | Luk vindue

Radio App til Ipod touch

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97854
Udskrevet den: 09-Februar-2025 kl. 06:28

Emne: Radio App til Ipod touch
Skrevet af: torzen
Emne: Radio App til Ipod touch
Skrevet den: 30-Maj-2011 kl. 22:14
Har lidt svært ved at finde en radio app der opfylder mine behov.
Egentlig, ville jeg stille mig tilfreds med DR´s player, men man kan ikke styre volumen, hvilket jeg syntes er tåbeligt.
Har nu prøvet radiobox, og den virker fint, bortset fra det tager lang tid at starte op, og tune ind på kanaler.
Er der nogen forslag til radio app der opfylder nedenstående behov:
  • Skal kunne styre volumen
  • Hurtig tuning
  • Tilfreds med danske kanaler, som dr´s player
  • Luksusønske: Mulighed for at skifte fra lyd på ipod´en til lyd til wifi (airport express). Det er lidt irriterende at jeg skal ind i musikafspilleren for at skifte. (bruger ipod´en til at spille musik på mit anlæg via en airport express)

på forhånd tak

Svar:
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 31-Maj-2011 kl. 08:59
Jeg syntes tuneIn Radio har et rigtigt godt udvalg, jeg bruger free versionen men der står under pro versionen at den understøtter airplay.. har dog ikke selv prøvet det af.. men til 6,- kr såeh..

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 01-Juni-2011 kl. 14:12
Prøvede Tunein, og det virker rigtigt godt.

Dog kan jeg ikke slå airplay fra og til, men som jeg skrev, så var det også kun et luksusønske :-)

Tak for svaret

Skrevet den: 01-Juni-2011 kl. 17:31
det med airplay er kun i pro versionen så hvis du hentede den gratis er det måske derfor?

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 01-Juni-2011 kl. 20:46
Der stod forresten også mindst iOS 4.2 for AirPlay skulle funge

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 05-Juni-2011 kl. 20:51
Jeg har version 4.3.3, og jeg hentede pro-versionen.

Ikonet som angiver om ipod´en er instillet til airplay eller ej, kan jeg godt se - akkurat som hvis jeg spiller almindelig musik fra mit bibliotek. Men der sker ikke noget når jeg trykker på ikonet. Ergo, jeg kan ikke skifte mellem 1)lyd på ipod, og 2)lyd på airplay.

Men lyden på airplay virker. Jeg skal bare have skiftet over til dette inden jeg hører radio.

Dog, hvis der er nogle tricks til at jeg kan undgå dette, hører jeg gerne om det Smile

Ellers tak for svarene

Skrevet den: 05-Juni-2011 kl. 21:55
Har fundet ud af hvad der var galt.
Når man trykker på "iconet" for at skifte fra lyd på ipod til airplay, skete der ikke noget. Men iconet er så lille og trykfølsomt, så man skal ramme præcis i midten med en negl, så virker det Smile.
Ja ja....det skal ikke være nemt.

Print side | Luk vindue