Print side | Luk vindue

iPhone bliver ved med at lave fejl.. (Løst)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=98076
Udskrevet den: 21-Maj-2025 kl. 10:00

Emne: iPhone bliver ved med at lave fejl.. (Løst)
Skrevet af: McNiklas
Emne: iPhone bliver ved med at lave fejl.. (Løst)
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 18:03
Hej jeg har en iphone der næsten hele dagen har lavet sådan et billede neden under Smile

Men jeg har ikke noget tilbehør sat til den?Smile

Svar:
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 18:27
Nu gøre den sådan herConfused

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 18:30
Det er vel ikke en fejl på din iphone, men den passer ikke til det udstyr du forsøger at sætte til den.

Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Det er vel ikke en fejl på din iphone, men den passer ikke til det udstyr du forsøger at sætte til den.

Men som jeg også skiver i første indlæg...  jeg har ikke sat noget tilbehør til denSmile

Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Men som jeg også skiver i første indlæg...  jeg har ikke sat noget tilbehør til denSmile

Så ville et godt bud jo være at den skal på værkstedsbesøg.

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Så ville et godt bud jo være at den skal på værkstedsbesøg.

Det jeg da ked af at høreCry  Mon den har fået vand i det her vejrEmbarrassed

Skrevet af: Himan
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 19:00
Har du prøvet et reset?

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 19:03
Tjek at der ikke har samlet sig noget snavs i stikket.

Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Tjek at der ikke har samlet sig noget snavs i stikket.

Det ser ikke sådan ud..

Oprindeligt skrevet af Himan Himan skrev:

Har du prøvet et reset?

Nej ikke i nu..  Men hvis den bliver ved gøre jeg da detSmile

Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 19:15
Jeg har lige rodet lidt med iphonen og det ser ud til at den tror at den sidder i et dock stik..  Så det er nok bund stikket den er gal medSmile

Skrevet af: Kief
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 20:04
Jeg har oplevet præcis det før med min telefon. Jeg stod og vaskede op og lidt vand ramte telefonen i min lomme.. (ved bundstikket) ret vildt det egentlig kunne ske.. den gjorde følgende noget tid, men så stoppede det af sig selv. Jeg havde dog forsøgt i mellemtiden at tilslutte den en dok hvor den også kom med den besked, så ved ikke om det var fordi den fik det bedre eller docken der gjorde udslaget.. Det er da et forsøg værd, evt. at besøge en Elgiganten og prøve deres docks af :)

Ellers må den til service..

-------------
Mvh.

Casper

Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Jeg har oplevet præcis det før med min telefon. Jeg stod og vaskede op og lidt vand ramte telefonen i min lomme.. (ved bundstikket) ret vildt det egentlig kunne ske.. den gjorde følgende noget tid, men så stoppede det af sig selv. Jeg havde dog forsøgt i mellemtiden at tilslutte den en dok hvor den også kom med den besked, så ved ikke om det var fordi den fik det bedre eller docken der gjorde udslaget.. Det er da et forsøg værd, evt. at besøge en Elgiganten og prøve deres docks af :)

Ellers må den til service..

Jeg tror faktisk det er gået væk nuEmbarrassed  Men nu må jeg jo se Tongue

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 22:39
En smartphone er en computer.

Den har godt af at blive genstartet engang imellem.

Så hvis der kommer fejl så genstart/reset altid som det første (taler ikke om gendannelse)

Skrevet af: bleze
Skrevet den: 07-Juni-2011 kl. 22:47
Jeg var ude og løbe i regnvejr og min troede efterfølgende at der sad headset i og speaker spillede derfor ikke. Det gik væk da den tørrede efter noget tid :)

Skrevet af: Exxtreme
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 00:37

SÅDAN! Det var da et indlæg han kunne bruge til noget... Hvad med om du læste hvad han faktisk skrev næste gang... Dead

Skrevet af: Simba
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 09:07
Hej McNiklas.
Jeg har oplevet samme fejl, da jeg kom til at bruge et USB kabel som ikke understøttes af Apple. Jeg husker det som at den godt kunne lade iPhonen (the Best), men at der i kablet ikke kunne opdateres. Så er det ganske logisk, at iPhonen melder ud som den gør!
Hilsen fra
Steen

-------------
Bedste hilsner fra
Steen
Loewe Individual 55 ISF kalibreret
Loewe SoundProjector SL
Loewe Highline Subwoofer
Digital Signal by Stofa (Zaptorfri)
Antenneforeningen Helsingør
Apple all the way

Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 09:09
Som der skrives i første indlæg, så er der ikke sat noget udstyr til telefonen og der sidder ikke noget kabel i den. Den kommer med fejlen helt af sig selv.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet

Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 10:22
Det er dog ufatteligt folk ikke orker at læse hvad problemet faktisk er og bare svarer som vinden blæser... LOL

Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af Simba Simba skrev:

Hej McNiklas.
Jeg har oplevet samme fejl, da jeg kom til at bruge et USB kabel som ikke understøttes af Apple. Jeg husker det som at den godt kunne lade iPhonen (the Best), men at der i kablet ikke kunne opdateres. Så er det ganske logisk, at iPhonen melder ud som den gør!
Hilsen fra
Steen
LOL

-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3

Skrevet af: quarkir
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 13:19

Hej jeg har en iphone der næsten hele dagen har lavet sådan et billede neden under Smile

Det ved du jo bedst, men telefonen tror det. Kig på batteriikonet, det viser at den oplader.

-------------
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams

Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Det ved du jo bedst, men telefonen tror det. Kig på batteriikonet, det viser at den oplader.
No shit? Se indlæg 2

Skrevet af: Slettet_120331
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 15:35
Det er altså dårlig stil at når man har fået hjælp til noget (måske ikke lige i det her tilfælde) at man så bare renamer trådens navn til "SLET" så andre ikke lige så let finder frem til den hvis nogle har samme problem.

Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Det er altså dårlig stil at når man har fået hjælp til noget (måske ikke lige i det her tilfælde) at man så bare renamer trådens navn til "SLET" så andre ikke lige så let finder frem til den hvis nogle har samme problem.

Ja det var måske lidt dumt og det laver jeg da om lige om lidt...    Jeg ville bare godt lukke tråden da jeg kun se folk bliv lidt sure på hinandenTongue

Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 16:41
Et forslag til dig:
Kald tråden det oprindelige navn, og tilføj  i parantes: (Løst)

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 16:57
Nu behøver der jo ikke gå mudderkast i denne tråd.

Jeg svarede ud fra billedet hvor den viste at den lader.

Jeg har selv oplevet at min ip4 ikke virker i forskellige dock. Og kommer med samme billeder.

men med rigtige kabler virker den ok. Som andre har givet af råd   så prøv at gendanne den, virker det ikke så skal den nok forbi et værksted.

Skrevet den: 08-Juni-2011 kl. 17:38

Nu behøver der jo ikke gå mudderkast i denne tråd.

Jeg svarede ud fra billedet hvor den viste at den lader.

Jeg har selv oplevet at min ip4 ikke virker i forskellige dock. Og kommer med samme billeder.

men med rigtige kabler virker den ok. Som andre har givet af råd   så prøv at gendanne den, virker det ikke så skal den nok forbi et værksted.

Som jeg skev i går på side et er mit problem løstSmile   Men kan lige sige at den ikke var sat til noget, så det ikke fordi det er en dårlig dock jeg har prøvet den havde vist bare fået lidt for meget vandEmbarrassed  Så du har jeg lige en lille plastikpose i min jakkelome hvis nu der kommer mere vand en af dageneWink

Print side | Luk vindue