Print side | Luk vindue

Le Mans 2011

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=98136
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 17:07

Emne: Le Mans 2011
Skrevet af: Durgan
Emne: Le Mans 2011
Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 16:48
Hej alle sammen

Er TV2/Zulu holdt op med at sende alle 24 timer af Le Mans?

Jeg kigget lidt på tvguiden og det ser ud som om de sender til fra starten, natten og afslutningen?!

Svar:
Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 16:52
tv2 sender mange flere timer end sidste år
samt tv2 film sender i HD

Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 17:00

Det fatter jeg ikke, nu har jeg tjekket diverse tv guides for både tv2film og tv2filmhd. Jeg kan ikke se at de sender noget Le Mans. Har du evt et link?

Skrevet af: McNiklas
Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Durgan Durgan skrev:

Det fatter jeg ikke, nu har jeg tjekket diverse tv guides for både tv2film og tv2filmhd. Jeg kan ikke se at de sender noget Le Mans. Har du evt et link?

Jeg har også prøvet men kan heller ikke finde det...

Men har et link her.. http://digitalt.tv/foelg-le-mans-fra-start-til-slut-paa-eurosport/ Wink

Skrevet af: Infinity
Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 17:28
TV2 film HD sender '24 Hours', en temlig dårlig actionfilm om Le Mans, men intet fra årets løb.
Nej den står på EuroSportHD, hvis man vil se det TV2 ikke sender.

Har iøvrigt lige købt Le Mans spillefilmen fra 1971 med Steve McQueen på Blu-ray, ANBEFALES. (150 kr i TP Musik/StereoSmileStudio)

-------------
mvh Infinity

Skrevet af: McNiklas
Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 17:50
Det bliver nogle lange dage..  Der kommer også formel 1Smile

Skrevet af: strandvasker
Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 22:49
Jeg glæder mig allerede.. Min rekord er at se 20 af de 24 timer, men det er endnu aldrig lykkedes mig at holde mig vågen hele vejen igennem.. Jeg elsker den der stemning om natten hvor de knolker løs i en fuldt oplyst pit mens de andre biler drøner forbi i buldermørke..Manner hvor jeg glæder mig.

Skrevet af: Henning B
Skrevet den: 09-Juni-2011 kl. 23:28
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Jeg glæder mig allerede.. Min rekord er at se 20 af de 24 timer, men det er endnu aldrig lykkedes mig at holde mig vågen hele vejen igennem.. Jeg elsker den der stemning om natten hvor de knolker løs i en fuldt oplyst pit mens de andre biler drøner forbi i buldermørke..Manner hvor jeg glæder mig.
Så skal du prøve at opleve det dernede.... Det er spændende og med en ufattelig god stemning fra du kommer til du tager hjem.Tongue
Masser af biler at kigge på,og DamerWink

-------------
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .

Skrevet den: 10-Juni-2011 kl. 10:07

Jeg sad og så noget af kvalifikationen på eurosport igår, nu ser jeg normalt ikke særlig mere eurosport og jeg fandt ud af hvorfor. Det er jo helt vildt hvor mange reklamer de kan sende.

Viasat har da nogenlunde føling med hvad der sker når de sender formel1 og prøver at ligge reklamer i døde perioder. På Eurosport virker som om det kommer om lyn fra en klar himmel

Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 10-Juni-2011 kl. 10:48
Det er jo lige det der gør, at jeg føler, at jeg skal vælge mellem pest og kolera.
Hvis man vil se løbet fra kl. 16 - 23.30, så er det på Eurosport 1 & 2, det foregår incl. de forbandede svenske rekvalmer. Fordelen er dog at det hele er i HD.
Man kan så efterfølgende vælge at se det på TV2 med knapt så mange rekvalmer, men til gengæld i SD.

Skrevet den: 10-Juni-2011 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af Henning B Henning B skrev:

Så skal du prøve at opleve det dernede.... Det er spændende og med en ufattelig god stemning fra du kommer til du tager hjem.Tongue
Masser af biler at kigge på,og DamerWink

Jeg ser generelt en del live motorsport, men jeg bliver normalt altid "mæt" efter 2-3 timer med frisk luft og dækrøg, så 24 timer bliver nok mere end jeg reelt gider live. Derudover er jeg ikke ret meget til at ligge i telt og dele lokum med 80.000 andre, så lige le mans tror jeg fortsat bliver fra sofaen.

Skrevet den: 10-Juni-2011 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Durgan Durgan skrev:

Viasat har da nogenlunde føling med hvad der sker når de sender formel1 og prøver at ligge reklamer i døde perioder.

Jeg får først respekt for viasat's rekvalmeblokke i live sport den dag de har boller nok til at smide en reklameblok ind i en fodboldkamp midt i en halvleg. De kunne ikke drømme om at vise 3 minutter med sæbepulver og hygiejnebind midt i en superligakamp, hvorfor hulen skal vi motorsportsinteresserede så belemres med lortet midt i et godt motorløb? Det er simpelthen uforskammet.

Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 10-Juni-2011 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Jeg ser generelt en del live motorsport, men jeg bliver normalt altid "mæt" efter 2-3 timer med frisk luft og dækrøg, så 24 timer bliver nok mere end jeg reelt gider live. Derudover er jeg ikke ret meget til at ligge i telt og dele lokum med 80.000 andre, så lige le mans tror jeg fortsat bliver fra sofaen.

Jeg vil sige det sådan, at hvis man vil følge med i motorløbet, så skal man blive hjemme. Hvis man vil opleve stemningen og hvorfor der er dén aura om Le Mans der er, så skal man ned og se det. Jeg synes der er meget stor forskel på almindelige korte motorløb, og så Le Mans. Men klart - hvis man ikke gider sove i telt til en musikfestival, så gider man nok heller ikke til Le Mans... Men jeg tror ikke der er ret mange der som sådan står og følger med i motorløbet det meste af de 24 timer, nede ved banen (jeg gør godt nok...Wink). Det er noget man gør sådan lidt on/off. Le Mans er jo ikke tæt race, overhalinger osv, det er taktik og strategi. Men følelsen af at stå på opløbsstrækningen om natten og se folk falde over hinanden i pitten for at få en halvsmadret Porsche ud på banen igen, dén får man ikke hjemme fra sofaen... Big smile

-------------
Mvh Otto

Print side | Luk vindue