Print side | Luk vindue

PS3 data til ekstern HD?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=98218
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 07:33

Emne: PS3 data til ekstern HD?
Skrevet af: Master_Geek
Emne: PS3 data til ekstern HD?
Skrevet den: 11-Juni-2011 kl. 21:53
Er der nogen som ved om man kan overføre gemte data fra sin PS3, såsom gemte spil osv, til en ekstern harddisk?

Jeg har forsøgt at google og rode med det selv, men bliver ikke meget klogere...

Nogen der kan hjælpe???

Svar:
Skrevet den: 12-Juni-2011 kl. 10:22
Er det helt umuligt?

Skrevet af: detlef
Skrevet den: 12-Juni-2011 kl. 13:42
Nope, et hurtigt google gav følgende: http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/settings/backuputility.html -  LINK

Skrevet den: 12-Juni-2011 kl. 13:49
Tak for linket.

Ved du om man så også tager backup af de gemte spil informationer man har liggende? Eller er det kun af andre ting som musik osv der tages back up af?

Skrevet af: detlef
Skrevet den: 12-Juni-2011 kl. 13:55
Som jeg husker det tager den banck up af ALT... men ALT kan kun gendannes på den konsol det kommer fra, imens visse dele kan gendannes på andre konsoller, fx RockBand 2 save games kan kun gendannes på den oprindelige konsol, hvor RockBand 3 savegames kan gendannes på en ny konsol. Ligeledes kan DLC kun gendannes via backup på den oprindelige konsol.

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 13-Juni-2011 kl. 09:39
Det nemmeste er at tage backup på en usb nøgle. Desværre er der nogle udviklere der har været så geniale at beskytte deres savefiles, så man ikke kan ved enkelte pil.

Men for langt de fleste spil går du ind i save games mappen, og kopierer dem derefter bare over på en USB nøgle, eller evt din USB harddisk.

Skrevet af: Krjstoff
Skrevet den: 20-Juni-2011 kl. 14:51
Så sent som i går var jeg igennem hele trummerummet og backup-værktøjet i PS3'en tog en fin backup af ALT der kunne tages backup af.

For en sikkerheds skyld havde jeg lavet seperat backup af mine save games, men det blev ikke nødvendigt. Men jeg ved ikke om der stadigvæk er spil, hvis save games undviger backup-værktøjet (det har før kunnet ske).

-------------
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |

Print side | Luk vindue