Print side | Luk vindue

Super oplevelse med Amazon.ca

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=98287
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 14:26

Emne: Super oplevelse med Amazon.ca
Skrevet af: veyron
Emne: Super oplevelse med Amazon.ca
Skrevet den: 14-Juni-2011 kl. 08:17
Hej, bestilte mandag eftermiddag følgende fra Amazon.ca sidste uge:

En super serie der aldrig kom hertil, samt:
som jeg kun havde på et ioffer tv-rip i 4:3, istedet for de rigtige 16:9 som den er optaget i.

Allerede torsdag morgen stod DHL med hele pakken, UDEN noget told/afgift/gebyr halløj.

Åbenbart er der poststrejke i Canada, så de bruger andre transportører Big smile

ps. ja, de er ikke på blå, men grå, her må Oppo'en træde til

-------------
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI

Svar:
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 14-Juni-2011 kl. 08:32
Glæd dig nu ikke for tidligt. Når jeg får leveret med kurer-firma (FexEx, GLS osv) så kommer toldregningen efterfølgende. Hvis toldvæsenet finder ud af at at kurerfirma IKKE opkræver moms, told osv i henhold til dansk lov, så falder der brænde ned.

Skrevet af: veyron
Skrevet den: 14-Juni-2011 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Glæd dig nu ikke for tidligt. Når jeg får leveret med kurer-firma (FexEx, GLS osv) så kommer toldregningen efterfølgende. Hvis toldvæsenet finder ud af at at kurerfirma IKKE opkræver moms, told osv i henhold til dansk lov, så falder der brænde ned.

Jo, den er godtnok sandt, oplevede det da jeg købte min Laserdisc afspiller i USA for et par år siden, men hvis regningen kommer er gebyret mindre end hos posten, og det er stadigvæk lynhurtig levering i forhold til "normalt", så jeg kunne godt leve med at de valgte DHL som fast transportør Smile
Synes faktisk kun det er Planetaxel der for alvor lever op til mine leveringsønsker, angående hurtig levering.

-------------
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI

Print side | Luk vindue