jeg har ikke været videre glad for viasat de første næsten 2 år jeg har haft dem som udbyder, for det første synes jeg det er møg irriterende at man ikke kan modtage deres kanaler på mediecenter pga, de ikke sælger cam's så man kan dekode deres kanaler, også er man overladt til deres bokse, som indtil nu på ingen måde har været tilfredstillende for mig(undertekster ude af sync, jævnlige genstart pga den fryser, osv)
her i juni var vi så ude af binding igen, og til at starte med ville jeg bare bede om et godt tilbud på tv3, tv3+ og puls, da vi havde de fleste af de andre danske kanaler via boxer(da man irreterende nok ikke kan få både tv3 kanaler samt kanal 4-5-6, andre steder en yousee, som vi ikke kan få på adressen)
Kæresten ville dog gerne have en box der kan optage, så man kan spole tilbage midt i en udsendelse, som vi tidligere have med yousee og mediecenter i vores gamle lejlighed, for at få boksen gratis skulle man tegne mindst 3 pakker, og forskellen på de 3 pakker, og alle 6 pakker med lidt rabat, var ikke voldsom så det tog vi(selvom jeg synes det er alt for mange penge for tv kanaler)
Så kom de famøse box, og efter at have leget lidt med den må jeg sige at de har de sku gjort godt, den virker meget bedre end vores gamle, og det var jo ganske fint, men ikke det der gør at jeg roser dem, nææ når vi bestilte den store pakke fik vi også viaplay med gratis, vidste ikke rigtig hvad det var, men det viser sig at man kan se deres programmer via nettet(eller via boksen) når man har lyst, også de film de viser på tv1000(gratis), også blev jeg lige meget mere glad for den boks, nu behøver jeg ikke og glo kanalerne igennem for at finde noget der er værd at se, nu bruger jeg stort set kun viaplay til at finde den film jeg nu lige har lyst til at se, det er satme smart.
jeg synes stadig det er irriterende at man ikke kan få cams, men den box har lige gjort mig en del gladere for viasat :)
|