Print side | Luk vindue

Garanti ved "Stuck Mirror"

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=99620
Udskrevet den: 04-Januar-2025 kl. 12:17

Emne: Garanti ved "Stuck Mirror"
Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Emne: Garanti ved "Stuck Mirror"
Skrevet den: 24-Juli-2011 kl. 19:55
Jeg  har BenQ W600 som i dag har fået 3 døde pixel (stuck mirrors, det er jo DLP). Den har kun kørt 120 timer.
Er der nogen som kender garatien ved døde pixels, jeg kan ikke finde noget på BenQ, ej heller på hiFiKlubben hvor den er købt.

Kan man få en fakturakopi hos hifiklubben, da jeg ikke kan finde kvitteringen.

Svar:
Skrevet af: db89
Skrevet den: 25-Juli-2011 kl. 00:17
Hvis du er medlem af deres kundeklub så mener jeg faktisk at du direkte fra hjemmesiden kan printe en kvittering. Ellers smut ned i den lokale butik, eller ring eller send en mail til enten den lokale butik eller "hovedfirmaet"

Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 26-Juli-2011 kl. 16:30
hmm det ville hifiklubben ikke hjælpe med da det ikke er mig der har købt den. Selvom jeg har serienr, og original emballage. Jeg købte den brugt 6 måneder gammel.
Jeg hentede den selv hos sælger d.17/3 2011, men jeg kan ikke huske hvor i kbh.(det er jo over 1 time siden Embarrassed)
Jeg har kørt et java program som udlæser data fra iphone4 GPS, og læst det ind i Google Earth, men der er kun data fra 1 sted den dag, og det er mit firma.
jeg har sms beskeder vi skrev frem og tilbage, men det er et taletidskort, og der er svare på hele tiden.

Nå, men det er jo bare sur røv.....

Print side | Luk vindue