Print side | Luk vindue

Gladiator BD anmeldelse

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=99807
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 10:25

Emne: Gladiator BD anmeldelse
Skrevet af: Guests
Emne: Gladiator BD anmeldelse
Skrevet den: 29-Juli-2011 kl. 20:56

”Gladiator” (Remastered) Blu-ray anmeldelse

Handlingen

”Gladiator” handler om Maximus Decimus Meridius der er general for den romerske hær. Kejseren http://da.wikipedia.org/wiki/Marcus_Aurelius - Marcus Aurelius er døende og derfor skal han vælge den næste kejser. Da Maximus Decimus Meridius har vist sit værd for kejseren vælger han ham til den næste kejser. Sønnen af Marcus,  http://da.wikipedia.org/wiki/Commodus - Commodus får af vide at han har valgt Maximus til kejser. Han dræber sin far inden han når at få det offentlig gjort. Maximus får af vide at Marcus er død og opdager at det ikke var af naturlige årsager. Maximus trodser Commodus og bliver straffet for det. Maximus vil nu have hævn.
Jeg vil ikke fortælle mere af historien på grund af, det er en historie man skal opleve for sig selv og vil heller ikke afsløre noget.

Filmen starter meget mystisk. Jeg havde meget svært ved at se hvorfor den scene var der, da det ikke gav mening. Man finder ud af finder ud af hvad det gik ud på senere i filmen. Jeg har set filmen nogle gange før og har ikke kunnet li’ den pga. den lidt kedelige fremgangs måde og enkle historie. Jeg må straks tage de ord i mig igen fordi jeg har nu forstået filmen. Mange af de små twist og historier i filmen jeg så som at være ligegyldige og direkte kedelige, har jeg opdaget er små guldkorn der går hen og bliver til en stor slutning. Jeg kan nu se hvorfor det er så stort et mesterværk som det er.

Musikken er lavet af Hans Zimmer der i mine øjne laver fantastisk musik og ”Gladiator” er ingen undtagelse. Stemningen af musikken passer perfekt til filmen.

Skuespillet er også fantastisk. Uden gode skuespiller præstationer var denne film ikke blevet nær så stor som den er. Jeg har aldrig kunnet lide Russell Crowe. Jeg er dog nu overbevist om at han fortjener at blive nomineret til Oscar statuetten for denne film, som jeg før i tiden slet ikke kunne forstå og i det hele taget, at folk kalder ham en god skuespiller.
http://www.imdb.com/name/nm0001618/ - Joaquin Phoenix der spiller Commodus leverer også en fantastisk præsentation som kejseren. Efter man har set filmen, hader man virkelig Commodus. Jeg har den ideologi der lyder at hvis man hader ”den onde” i en film, så er det på grund af en rigtig god skuespiller præsentation og det er tilfældet her.
Disse to karakter er ikke kun dem som skaber denne films overbevisende skuespil. Alle der er med i filmen er så overbevisende at man glemmer at det er en film. Jeg mindes ikke om en enkelt skuespiller som ikke præsenteret godt.

Jeg vil dog stadig sige at starten af historien ikke er så spændende og ikke helt fanger mig, men heldigvis gør resten af filmen det.
Jeg kan sagtens forstå hvis folk ikke kan lide filmen hvilket jeg ikke kunne i starten, da det ikke bare er en action/ war film som traileren kunne hentyde. Der er meget mere til filmen end som så, og det er det der både kan forvirre seeren og samtidig være tryllebindene for andre. Men jeg er nu overbevist om at dette er et mesterværk.

9,5/10

Billedkvalitet

Billedkvaliteten er solid hele vejen igennem. Langt det meste af filmen er rigtig flot restaureret. Dog er der enkelte scener hvor der mangler nogle detaljer og skarphed. Det går aldrig hen og bliver grimt eller om det er blu-ray kvalitet værdigt, for det er det helt bestemt. Enkelte scener går helt op og bliver reference kvalitet, dog er de meget korte og der er meget få af dem.
Farverne er perfekte. De varme farver er varme og de kolde farver er kolde. Jeg har indtil videre ikke oplevet en restaureret film med så perfekte farver.
På biograf versionen af filmen, tid: 1time 45minuter og 09sekunder er den flotteste scene i hele filmen, billedkvalitets mæssigt. Det er et panorama billede af Maximus og en anden gladiator kæmper og der er absolut ingen finger at sætte der. Bedre end fantastisk. Denne scene er overstået efter meget få sekunder og der er ærgerligt de ikke har restaureret hele filmen sådan.

5/6

Lydkvalitet

Lyden ligger meget op af samme karakter som billedkvaliteten. Enkelte scener er perfekte hvor andre, mangler dybde og klarhed.
Musikken er altid klar og ren. Der er intet at sige om musikkens lydkvalitet ud over perfekt. Jeg mener at der mangler noget dybde i enkelte kamp scener. Her mener jeg ikke hele kampe men det er f.eks. når en gladiator svinger sit våben. Enkelte gange virker det som om der mangler noget dybde, hvor et sekund senere er godt igen. Det er disse meget små udsving der gør at jeg ikke vil give den en så høj karakter, hvilket jeg havde gjort hvis dette problemet ikke var der.
Men når det så er sagt, er der andre scener hvor man selv som seer bliver helt overvældet. Publikums jubel i Colosseum er absolut fantastisk og man føler at man sidder blandt dem.
Surround kanalerne bliver brugt stort set hele tiden. Om det enten er kamp scener eller om det er musik, så er de næsten altid i spil og det lyder bare fantastisk. De gjorde det de skulle og det er at give en fornemmelse af at være der selv og det gør de perfekt.

5/6

_______________________________________________________________________________________________________

Dette er min første anmeldelse og jeg syntes den er blevet lavet præcis som jeg havde i tankerne om en blu-ray anmeldelse. Jeg håber i kan li' den Smile

Svar:
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 12:34
Er der nogle som har noget kritik? Smile

Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 12:59
Hej , ingen kritik , og flot lavetSmile
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 13:53
Og jeg synes at det er et rigtigt godt initiativ, og spændende læsningTongue

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Er der nogle som har noget kritik?

Du burde nok droppe den overdrevne brug af jeg-formen, og lære at bruge de sammensatte ord ordentligt.

-------------
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du burde nok droppe den overdrevne brug af jeg-formen, og lære at bruge de sammensatte ord ordentligt.
Åh for pokker, kunne du da for en gang skyld ikke være lidt positiv, i stedet for altid irettsættende og belærende. Håber mit indlæg er sprogligt og gramatisk nogenlunde korrekt.

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:10
Jeg synes du er modig! For det kan være en utaknemmelig opgave at anmelde hvadsomhelst herinde. Jeg synes du bidrager med noget som kan bruges videre fremover.

KEEP UP THE GOOD WORK!Thumbs Up

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:13

Vil du give et eksempel? Smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og jeg synes at det er et rigtigt godt initiativ, og spændende læsningTongue

Det var godt du kunne bruge den Big smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg synes du er modig! For det kan være en utaknemmelig opgave at anmelde hvadsomhelst herinde. Jeg synes du bidrager med noget som kan bruges videre fremover.

KEEP UP THE GOOD WORK!Thumbs Up

Tak for de pæne ord. Smile

Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:22

Åh for pokker, kunne du da for en gang skyld ikke være lidt positiv, i stedet for altid irettsættende og belærende. Håber mit indlæg er sprogligt og gramatisk nogenlunde korrekt.

MrCeecar spørger selv om der er nogle som har kritik. Ris og ros kan man kun lære af Smile  Skal vel ikke kun være skulderklap det hele

Og til MrCeecar

Så er det fin læsning. Send du bare nogle flere afsted Smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , ingen kritik , og flot lavetSmile
MVH

Tak Smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Jeg arbejder på sagen Smile

Tak Big smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:41

MrCeecar spørger selv om der er nogle som har kritik. Ris og ros kan man kun lære af Smile  Skal vel ikke kun være skulderklap det hele

Og til MrCeecar

Ganske enig, men helst på en måde, at der ligger også noget klart positivtTongue

Og skal jeg endelig komme med noget konstruktiv kritik, så ville det være skønt med lidt billederTongue

-------------

Skrevet af: PHN2
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:48
Hej.

Mener du har lavet en god anmeldelse, især for folk som ikke har set filmen. Nu har jeg lige prøvet at læse anmeldelsen kritisk mht. ovennævnte grammatiske kritik. Jeg mener det er klart overdrevet at kalde det for overdrevet brug af jeg-form. Jeg-formen understreger jo at det er anmelderens subjektive mening. Ikke som kritikeren selv nogle gange benytter sig af; at fremhæve sin subjektive mening om dette og hint, at den ene ex. teknologi er definitivt bedre end andre. Dét er dårlig stil.

Keep up the good work...

-------------
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:50
Ja som Hother siger ville det være rart med et par billeder Thumbs Up

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af PHN2 PHN2 skrev:

Hej.

Mener du har lavet en god anmeldelse, især for folk som ikke har set filmen. Nu har jeg lige prøvet at læse anmeldelsen kritisk mht. ovennævnte grammatiske kritik. Jeg mener det er klart overdrevet at kalde det for overdrevet brug af jeg-form. Jeg-formen understreger jo at det er anmelderens subjektive mening. Ikke som kritikeren selv nogle gange benytter sig af; at fremhæve sin subjektive mening om dette og hint, at den ene ex. teknologi er definitivt bedre end andre. Dét er dårlig stil.

Keep up the good work...

Lige så jeg forstår det helt rigtigt. Har jeg brugt jeg-formen forkert eller er det den rigtige måde at bruge det på eftersom det er en anmeldelse? Jeg vil bare være helt sikker på at jeg forstår Smile

Tak Smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 14:57

Ja som Hother siger ville det være rart med et par billeder Thumbs Up

Jeg har intet kamera og skal derfor låne dem fra andre hjemmesider som blu-ray.com. 
Så længe jeg bare skriver "lånt fra ....", så burde der ikke være nogen problemer i det. 

Jeg husker det med billederne til næste gang Smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 15:02

Hej.

Keep up the good work...

Lige så jeg forstår det helt rigtigt. Har jeg brugt jeg-formen forkert eller er det den rigtige måde at bruge det på eftersom det er en anmeldelse? Jeg vil bare være helt sikker på at jeg forstår Smile

Tak Smile
Det er ikke forkert at bruge jeg-formen, tværtimod! Men der kunne være udeladt et par af "jeg'erne" i forhold til at gøre teksten mere flydende. Men helt ærligt, det er ikke noget der generer mig Smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 15:04

Åh for pokker, kunne du da for en gang skyld ikke være lidt positiv, i stedet for altid irettsættende og belærende.

Han spurgte selv om kritik.

-------------
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 15:04

Hej.

Keep up the good work...

Tak Smile
Det er ikke forkert at bruge jeg-formen, tværtimod! Men der kunne være udeladt et par af "jeg'erne" i forhold til at gøre teksten mere flydende. Men helt ærligt, det er ikke noget der generer mig Smile

Okay det tager jeg til mig. Jeg vil jo gerne gøre det så professionelt som muligt og selv det mindste kritik er noget jeg vil tage til mig, så det er fedt at det kommer frem Big smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 15:08

(...) skuespiller præstationer (...)

Dette er et eksempel på to ord der skal sættes sammen. Se eventuelt min signatur for mere information.

Du bør heller ikke bruge forkortelser i en anmeldelse, som for eksempel da du skriver 'pga.'. Du har rigeligt med plads til at skrive 'på grund af'.

http://www.geekculture.dk/arkiv.php?reviewid=3948 - Her er et eksempel på en anmeldelse med passende brug af 'jeg'.

-------------

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 15:15

(...) skuespiller præstationer (...)

Dette er et eksempel på to ord der skal sættes sammen. Se eventuelt min signatur for mere information.

Du bør heller ikke bruge forkortelser i en anmeldelse, som for eksempel da du skriver 'pga.'. Du har rigeligt med plads til at skrive 'på grund af'.

http://www.geekculture.dk/arkiv.php?reviewid=3948 - Her er et eksempel på en anmeldelse med passende brug af 'jeg'.

Tak for eksemplerne Big smile 
Jeg læser dem igennem på et tidspunkt jeg lige har lyst. Men forkortelserne kan jeg jo allerede tage til mig. Det er jo ikke noget jeg skal "lære" Big smile

Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 17:20

Go anmeldelse og godt initiativ Smile. Synd at der altid er nogen der skal være negativ og nedladende, men sådan er det jo åbenbart.

Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 19:46
Fin anmeldelse, men jeg synes det ville være rart at vide hvilket udstyr billede/lyd er bedømt på?

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Fin anmeldelse, men jeg synes det ville være rart at vide hvilket udstyr billede/lyd er bedømt på?

Orv god ide Big smile
Jeg tror jeg laver det i min signatur Smile

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 20:11
Jeg har lavet en signatur med hvad udstyr jeg har. Smile

God ideThumbs Up

Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 20:32

Vil du give et eksempel? Smile
Med risiko for at træde visse personer over tærerne, kan du jo starte med at tælle hvor mange af dine sætninger der begynder "Jeg..." :-)

Edit: Whoopsie, jeg glemte at læse side 2...

/Nils

-------------
           

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Synd at der altid er nogen der skal være negativ og nedladende, men sådan er det jo åbenbart.

Jeg har overhovedet ikke været hverken negativ eller nedladende.

-------------

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 21:23
Nu er der jo mange måder at fremkomme med kritik på, den konstruktive, den positive og den negative - og som ikke indeholder noget positivt overhovedet. Kritik funger normalt aller bedst, når det ikke kun er malurt, og man kan skam altid finde noget positivt, selv om man er kritisk og ønsker noget andet og mere.

Der hvor det ind i mellem næsten kan gøre mig ondt er jo, at vi reelt har nogle medlemmer som meget gerne vil bidrage med læsestof, af den ene eller den anden karakter - med de tør sørme ikke. Har faktisk for ganske få minutter siden svaret en PM på netop et medlem der gerne vil bidrage, men vil ikke af frygt for at blive "Svinet til".

Det folk ofte glemmer, at her på siden er det lysten der driver det frivillige skrive arbejde, og ikke noget som helst andet. Lysten til at skrive læsestof om egne oplevelser, uddele viden om dette og hint osv. Men kære venner, der er rigtigt meget der bliver stoppet. 

Sagen er den, at det er blevet helt normalt at svine folk til på internettet fordi man er anonym, og man i øvrigt ikke kender det menneske som man angriber af den ene eller anden årsag. Men intelligent er det minsandten ikke af de pågældende. Husk, at der altid er et menneske i den anden ende - en som man måske kunne have været super god ven med.

Nu er der heldigvis ingen der i denne tråd har svinet andre til, jeg vil dog mene, at der er et par enkelte hvor et kommunikationskursus kunne gøre god gavnSmile  

-------------

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 21:34
På hvilket tidspunkt er min kritik ikke konstruktiv? OP beder om kritik og jeg nævner hurtigt to punkter jeg finder mangelfulde; han beder om uddybning og det giver jeg.

Som nævnt kan det ikke bare alt sammen bare være skulderklap, og i hvert fald ikke fra min side, når jeg netop finder, at anmeldelsen har diverse mangler. Det skader ikke nogen, at man prøver at hæve niveauet lidt. Her i landet er sprogkundskaberne for nedadgående, men det kræver ikke meget af folk, at lære (genlære?) hvordan man bruger f.eks. nutids-r og sammensatte ord.

I øvrigt er jeg ikke anonym. Mit rigtige navn, alder og profession fremgår af min profil.

-------------

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 21:58
mailto:i@Naiera - @Naiera , nu var mit forrige indlæg nu ikke tilegnet dig. Det var mere generelt om en udvikling som jeg synes er synd.

Men i øvrigt er vi nu meget enige om, at værne om det danske sprogSmile

-------------

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 22:59
Til ham der har skrevet en PM til Hother:

Du kommer ikke til at høre noget skidt fra mig, det kan du være sikker på. Det kan være jeg kommer med noget ris og ros, men begrunder altid mine ris. 
Det er faktisk også sjældent at jeg ser nogen blive svinet til på sitet her.
Så bare skriv det du har lyst til Big smile

Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 23:28
Jeg finder den meget god af en første anmeldelse. 

Dog er der et par steder, hvor du gentager dig selv. f.eks. "Man finder ud af finder ud af hvad det gik ud på senere i filmen. "
Samt giver det ikke mening at handlingen vurderes ud for 10.0 skalaen og billede samt lyd vurderes ud fra 6 stjerne skalaen. 
Jeg er delvis enig med Niera i Jeg + nutids, men jeg ved at jeg selv ville have svært ved at overholde det.

-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!

Skrevet den: 30-Juli-2011 kl. 23:41

God ideThumbs Up

Har du ikke nogen center højtaler??  Synes ikke rigtig jeg kan se det i signaturen

Det er måske ret væsentligt hvis du skal give bedømmelse for lyd kvaliteten af filmen, om hvor god dialog der er i den

Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 00:03

God ideThumbs Up

Har du ikke nogen center højtaler??  Synes ikke rigtig jeg kan se det i signaturen

Det er måske ret væsentligt hvis du skal give bedømmelse for lyd kvaliteten af filmen, om hvor god dialog der er i den

Nej jeg har ikke nogen center højtaler. Men dialogen kommer så bare ud af fronterne. Dialogen ville måske blive bedre med en center højtaler, dog har jeg ikke pengene til det. Dog vil jeg mene at mine ratings i lydkvalitet stadig er pålidelige. Smile

Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Jeg finder den meget god af en første anmeldelse. 

Dog er der et par steder, hvor du gentager dig selv. f.eks. "Man finder ud af finder ud af hvad det gik ud på senere i filmen. "
Samt giver det ikke mening at handlingen vurderes ud for 10.0 skalaen og billede samt lyd vurderes ud fra 6 stjerne skalaen. 
Jeg er delvis enig med Niera i Jeg + nutids, men jeg ved at jeg selv ville have svært ved at overholde det.

Gentagelserne prøver jeg at minimere så meget som muligt men der kommer nogle gange sådan nogle fejl. 
Kan godt forstå din undring indenfor karakter skalaen, men kan ikke forklare hvorfor jeg har valgt at gøre det på denne måde. Vil tænke over hvordan jeg kan forklare det ordentligt Smile
 Big smile

Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 00:09
Du vil helt sikkert opleve et løft i lyden når der bliver sat en center på. Men det kommer jo når pengene er til det

Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 00:11

Du vil helt sikkert opleve et løft i lyden når der bliver sat en center på. Men det kommer jo når pengene er til det

Samtidig har jeg heller ikke plads. Men det kommer nok på et tidspunkt Big smile

Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 08:57

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Synd at der altid er nogen der skal være negativ og nedladende, men sådan er det jo åbenbart.

Jeg har overhovedet ikke været hverken negativ eller nedladende.

Nå ok, men så behøver du jo ikke at føle dig truffet

Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 09:54
Absolut en brugbar anmeldelse. Tak for det. 

Keep up the good work.

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Absolut en brugbar anmeldelse. Tak for det. 

Keep up the good work.

Glad for du kan bruge den Big smile

Tak Smile

Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 10:37
Lad mig tilslutte mig koret omkring en center. Du vil opleve et gevaldigt løft i den samlede surroundlyd, samt få en mere korrekt og tydelig dialog. Dette betinger dog en hvis størrelse på centeren, da den helst skal være bestykket med samme enheder som fronter, for at gøre en forskel.

Skrevet af én, der troede en god center var nok Smile

Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 11:02

Lad mig tilslutte mig koret omkring en center. Du vil opleve et gevaldigt løft i den samlede surroundlyd, samt få en mere korrekt og tydelig dialog. Dette betinger dog en hvis størrelse på centeren, da den helst skal være bestykket med samme enheder som fronter, for at gøre en forskel.

Skrevet af én, der troede en god center var nok Smile

Det er også noget jeg godt kunne tænke mig, men har simpelt hen ikke plads og penge til det. Jeg er jo "kun" 18år og derfor bor hjemme. Der har jeg jo ikke alt den plads jeg kunne tænke mig, men er stadig MEGET glad for mit værelse. 

Skrevet af: urup
Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 15:55
Først vil jeg rose din anmeldelse - Selvom der er nogle småfejl, synes jeg ikke, at de ødelægger din tekst, og husk at du kun bliver bedre, af at skrive Smile. Jeg ved ikke om du kender dette trick, men efter du har skrevet din anmeldelse, så prøv at lade den ligge en dags tid, og så kan du læse den igennem. Så tror jeg du kan fange de småting, som der var i denne her.

Men i alt i alt synes jeg det var en meget fin anmeldelse - Fortsæt endelig det gode arbejde. Tongue

Skrevet den: 01-August-2011 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

Først vil jeg rose din anmeldelse - Selvom der er nogle småfejl, synes jeg ikke, at de ødelægger din tekst, og husk at du kun bliver bedre, af at skrive Smile. Jeg ved ikke om du kender dette trick, men efter du har skrevet din anmeldelse, så prøv at lade den ligge en dags tid, og så kan du læse den igennem. Så tror jeg du kan fange de småting, som der var i denne her.

Men i alt i alt synes jeg det var en meget fin anmeldelse - Fortsæt endelig det gode arbejde. Tongue

Undskyld det sene svar. Havde helt overset indlægget Confused

Jeg havde faktisk lavet anmeldelsen for omkring 3uger siden, men havde glemt jeg havde lavet den, så den lå bare på computeren Embarrassed
Men jeg kender godt tricket Big smile

Tak for ros og ris Big smileThumbs Up

Skrevet af: urup
Skrevet den: 02-August-2011 kl. 00:06
Det er skam helt i orden - Venter i spænding på næste anmeldelse. Smile

Skrevet af: keldp
Skrevet den: 02-August-2011 kl. 09:37
Det er en rigtig fin anmeldelse du har lavet.Godt gået. Thumbs Up

-------------
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere