Erfaringer med ViaPlay.dk ?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=99854
Udskrevet den: 01-November-2024 kl. 02:11
Emne: Erfaringer med ViaPlay.dk ?
Skrevet af: TDCmonopol
Emne: Erfaringer med ViaPlay.dk ?
Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 09:08
Overvejer at teste Viaplay.dk 's streaming...
Mit første problem: der er ikke nogen entydig forklaring på hvilke kanaler man har adgang til. (har sendt besked til deres kundeservice for svar på dette)
Er der nogen som har erfaringer med kvaliteten af deres streams?
|
Svar:
Skrevet af: confused
Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 10:47
Det er vel ikke kanaler, men bare et udvalg af programmer man kan vælge imellem.
------------- Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 13:35
Jeg har prøvet det nogen gange efterhånden. du har IKKE adgang til nogen viasat kanaler, men derimod fri adgang til de programmer de viser (afhængig af den pakke du køber - jeg plejer gerne at tage serier og film til 99) men så har du fri adgang til alle de film de har liggende (også forholdsvis nye film) udvalget er bare ikke nær så stort som f.eks. voddler og andre tjenester lign. selve kvaliteten fejler intet! det alm. SD kvalitet (nogen film og sport udsendelser fås i HD). er man fast seer af f.eks. Politistationen, eller måske Robinson, så kan man se alle gamle afsnit af disse, samt de nyeste afsnit, dagen før de bliver vist på tv. Og så vil jeg skyde på at 50-70% af deres udvalg også ligger tilgængelig på mobil versions siden til ipad/iphone.
------------- LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
Skrevet af: xcite
Skrevet den: 31-Juli-2011 kl. 14:26
Prøv evt. filmen 2012 som i øjeblikket kan ses gratis.
|
|