recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pris for en HTPC der kan vise HD mat.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPris for en HTPC der kan vise HD mat.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: Pris for en HTPC der kan vise HD mat.
    Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 19:14

Jeg er HELT grøn på HTPC området, jeg havde for et par uger siden fået øjnene op for en Popcorn Hour, men efter hvad jeg læste var der stadig nogle problemer, og den var vist ikke helt lige til at sætte op. Så fik en kammerat en eeeBox som jeg tænkte man kunne bruge som HTPC, men den har vist ikke krafter nok til at vise 1080p.

Mit spørgsmål er derfor, hvad kan man samle en HTPC der kan vise HD materiale for? Den må gerne kunne fungere som DVD maskine også (blu ray ikke et krav).

Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 19:48
Der er masse af tråde omkring at samle en htpc, men for omkring 3000-3500 kr. så har du en der kan køre det hele.
Til top
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 20:38

Okay, det er jo ikke så galt igen.

Hvad med software? Hvad findes der? Bruger man bare Windows Media Center, eller findes noget andeT? Kan man få coverart og imdb-rating ligesom på en Popcorn Hour?

Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 20:51
der er også mediaportal, det bruger jeg selv, og det er gratis, og det er med covers og info fra imdb og rating, så der mangler ikke noget på det punkt.  www.team-mediaportal.com
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu