recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pris kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pris kabler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pris kabler
    Sendt: 01-Februar-2015 kl. 08:39
Hej.
Er der nogen som kender pris pr. Lbm på supra ply 2,0 kabler og de her sølv kabler fra csn teknik?

Go' dag!
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 08:54
Supra ply 2,0  59.- pr meter  på første skud via google.

Kabler fra CSN bør du nok rette direkte til Christian.
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 09:20
Ok. Tak. Det er mere fordi jeg har en hulens masse kabler til overs efter jeg er flyttet og vil derfor sælge dem... Jeg kan forhøre mig hos Christian men det får han nok ikke meget ud af:)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 09:29
Måske du skulle beskrive dine kabler og på den måde kan der være en mulig køber til nogle af dem som læser med her
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 18:56
Det er gjort under køb og salg forum:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu