|
Pris kabler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2015 kl. 08:39 |
Hej.
Er der nogen som kender pris pr. Lbm på supra ply 2,0 kabler og de her sølv kabler fra csn teknik? Go' dag! |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Supra ply 2,0 59.- pr meter på første skud via google.
Kabler fra CSN bør du nok rette direkte til Christian.
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Ok. Tak. Det er mere fordi jeg har en hulens masse kabler til overs efter jeg er flyttet og vil derfor sælge dem... Jeg kan forhøre mig hos Christian men det får han nok ikke meget ud af:)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Måske du skulle beskrive dine kabler og på den måde kan der være en mulig køber til nogle af dem som læser med her
|
|
![]() |
|
Det er gjort under køb og salg forum:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |