|
Pris nedsættelser / udvikling Panasonic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2012 kl. 16:29 |
![]() bileder fra Saturn i Hamburg (jeg kan kun anbefele jer at besøge dene butik )
nu er tiden komet til udskiftning af min TV ,, sidste par år har jeg ønket at skifte men hver gang da der kom den ny modeler på marked blev jeg lidt skufet... jeg fik aldrig den AHA oplavelser som jeg synes er vigtig for mig hvis jeg skal punge ud plus 20.000 for nyt TV....men after mit besøg i Saturn i Hamburg i tirsdags så er jeg meget tet på skifte... der så jeg 65VT50 og må erlig indrøme at der ER den floteste bilede jeg selv har set til d.d. den var genske enkelt imponerede...
Jeg kan ser at dusin samt Pro shop har alerede senkket deres pris på 65vt50 til 29.900 kr fra liste pris på 33.000 kr...hvad synes i andre hvor vil prisen på den være after sommerferie .. Er der realistisk at forvente en pris mellem 21.000 - 25.000 kr eller ?
Jeg kan ikke huske hvornår vt30 begyndt at falde i prisen ....( jeg er godt klar over at den storste pris dyk opstå ved model skifte ) men ellers hvordan plejer pris udvikling at være ? Jeg ved at der er en del af jer her fra forum der har skiftet jeres TV en del gange seneste par år og kener måske pris udvikling ... Redigeret af sani - 07-Juni-2012 kl. 16:35 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , du burde helt sikkert overveje at købe den igennem dette fælles indkøb...26500kr for 65VT50
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |