recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pris på HD-pakken +60%
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPris på HD-pakken +60%

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Pris på HD-pakken +60%
    Sendt: 11-Februar-2009 kl. 22:16
Hovsa! Så satte Yousee prisen på HD-pakken op med over 60%!!
Fra 49,- til 79,- pr. måned.

Mvh
Peter
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 08:08
Den er så også gået fra to til seks kanaler siden starten.
Til top
HDMads Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 11:48

Ja "Hovsa!" (pkylle) - som en tyv om natten. Nærmere information fra YouSee/TDC er mig bekendt ikke tydeligt forvarslet via fx. brevskrivelse, e-mail el. lign., dog fremgår det af seneste "reklame forsendelse" på programoversigten (HD-pakke) øverst til højre. Oplysningen burde have fremgået af medfølgende brev. Denne nærmest lyssky fremgangsmåde, hvorpå YouSee/TDC "elegant" for oplysningen indlemmet i Deres markedsføring er uantagelig og vil nok overraske de opmærksomme kunder når næste regning trækkes.

Deres prisstigning kan være velbegrundet og derfor naturligvis være at finde på Yousee/TDC’s hjemmeside under nyheder. Jeg siger fra når virksomheder, som i dette tilfælde, ikke tydeligt informerer Deres kunder om alle vigtige kundeforhold, gode som dårlige nyheder. Det på høje tid vi som forbrugere lader disse virksomheder forstå, at man ligger som man har redt.

Hilsen HDMads

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 11:51
Så vidt jeg ved betaler man for pakkerne et halvt år af gangen, så du vil nok modtage besked i rette tid, når prisstigningen rammer dig.

Sådan var det med prisstigningen på kortafgiften. Kunder fik besked når det blev aktuelt for dem (jeg har f.eks. først nu modtaget brev om dette, da det først er nu det rammer mig).

Redigeret af lunddal - 13-Februar-2009 kl. 11:52
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 12:03
Og nu var jeg ellers lige ved at overveje at købe den, efter der var kommet flere kanaler i. Men næsten 100 kr om måneden er lidt meget for kanaler jeg ville se måske 5 gange på en måned. Det bliver nok ikke denne gang.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 12:08
Husk at et par af dem kan vælges i Favoritpakken nu.
Til top
HDMads Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 12:41

Ja, lunddal givetvis, men det er ligeledes højaktuelt i mit tilfælde og jeg har modsat dig, endnu ikke modtaget "besked" ej heller i dag.

Bemærk Deres pris er fastsat med virkning pr. 1. februar då. (står med småt på samme programoversigt), hvilket igen i mit tilfælde gælder pr. 1. marts då. Jeg burde derfor allerede have modtaget en mere direkte form for information/varsling herom.

Jeg vil i den forbindelse foreslå, at YouSee/TDC på Deres ellers fine hjemmesider giver Deres kunder mulighed for at _afmelde_ allerede indgåede forhold, således som de tilbyder bestilling.

Hilsen HDMads

Til top
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Husk at et par af dem kan vælges i Favoritpakken nu.

Jo men ikke BBC HD og Discovery HD.

/Peter
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 16:09

puha, jeg syntes tv er dyrt i forvejen og så nu stiger HD pakken så fra rundt 600 kr. årligt til rundt 950 kr. årligt.  Så gode er HD pakkens kanaler altså hellere ikke, bare tag f.eks. TV2 film HD, de fleste film er håbløst kedelige/ringe. Hvis vi kombinerer med Viasat's håbløs ringe kvalitet så kan man i den grad tale om at blive taget bagi for rundt 4500 kr årligt 

Nå så fik jeg øffet lidt  Jeg tror sku jeg melder den HD pakke af.

/Halsted



Redigeret af Halsted - 13-Februar-2009 kl. 16:10
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 16:25

@Halsted. Er enig, det er et begrænset udvalg af hvad jeg vil kalde gode film de sender på TV2Film i øjeblikket. Dog optog jeg The Patriot her for et par dage siden, og den er jeg da ganske glad for blev sendt i HD - det ser faktisk ret godt ud, og en del bedre end den udgave jeg havde optaget i forvejen (fra før TV2FilmHD).

Der er dog langt imellem de rigtigt store filmoplevelser i øjeblikket, men vi kan da håbe på at der kommer noget mere kød på fremover.

Til top
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2009 kl. 09:15

Jeg har snakket med supporten og prisen gælder kun for nye kunder. Kunder som er oprettet før 1. februar betaler fortsat 49 om måneden indtil sidst på sommeren hvor det vil stige for alle. De vil sende mail, brev eller et eller andet når det nærmer sig.

Men jeg synes at det er fint nok. De er gået fra 2 til 6 HD-kanaler (selvom de gerne måtte droppe BBC HD igen da der intet er på den), så prisstigningen er helt fin med mig.

Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2009 kl. 09:19

Jeg har lige snakket med yousee i forbindelse med at jeg vil gå tilbage til basis pakke.

Prisstigningen på HD pakken gælder _ikke_ for eksisterende kunder med HD abonnementet. Yousee vil varsle pr. brev når alle kunder skal betale de 79 kr. for HD pakken.

/Halsted

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu