|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() Sendt: 21-August-2007 kl. 12:11 |
Jeg ledte lige efter priser på det nye FullHD Pioneer tv og i følge avland så er prisen på 3200£ ca 35200 kr. det skal nok blive spændende at se, hvor billigt det bliver i den løbende måned & om man skal have et med hjem
http://www.avland.co.uk/plasma/index.htm Redigeret af Kenzo85 - 21-August-2007 kl. 12:12 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Tror du da at den er bedre end 508xd? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Ja lidt. men jeg ved ikke om det er det værd i forhold. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Det tvivler jeg stærkt på at det er. Men der er måske noget "imponator-værdi" i den,som mangler i den anden. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjaaa. men det går vel nok med et alm. 508xd'er til 3499€ i mediamarkt. det er ihvertfald langt billigere end i Dk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |