recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pris på selector box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPris på selector box

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2009 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Mig bekendt bruger YouSee kun MPEG-4 til deres HD kanaler, hvorimod f.eks. de nye kanaler DR K og DR Ramasjang, som sendes i MPEG-4 luftbårent via DVB-T, er omkodet til MPEG-2 hos YouSee.

Korrekt, det er MPEG2 hos YouSee. Det samme gælder DR Update og Dolketingskanalen.

Jeg er ikke klar over om YouSee encoder i MPEG2 ud fra DVB-T udgaven eller om de modtager en master fra DR i højere opløsning (som med DR1 og DR2).
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 10:45
YouSee har lige nu tilbud på 3106 bokse (den ude harddisk) til 999,- kr., og så er man jo lidt fremtid sikke når det komme til HDTV, tro nu hele ikke at YouSee i fremtiden ville komme med opdater til de gammel digital bokse.
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af grobmad grobmad skrev:

Nu er You See jo igang med at udskifte alle gamle Sagem 60 boxe gratis til de kunder der har betalt box leje

Så der vil blive en masse boxe som vil blive smidt ud eller sat til salg jeg vil tro at en sagem box burde kunne købes for 100 kr inden længe

Så giver det mening at der lå to af dem i ejendommens fælles skralderum i går :D Og de virker begge to.

Claus
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu