|
Prisen på Word, Excel osv. til iPad |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor bruger du ikke OneDrives app til at synkronisere billeder til OneDrive?
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 235 |
jeg har brugt PhoyoSync i mange år, først til NAS, senere til OneDrive, og det har fungeret perfekt.
Men tak, jeg checker OneDrives indbyggede funktion
|
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Hvis man er "rigtig" Apple-mand/kvinde, så bruger man da iCloud over OneDrive, eller?
Hvad kan OneDrive, som iCloud ikke kan? Spørger hende den dumme :)
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Onedrive kan nok ikke noget iCloud ikke også kan. Jeg finder bare OneDrive noget simplere at bruge. (eller Googles løsning for den sags skyld) Det værste software jeg nogensinde er stødt på er iTunes. Det kan jeg stadig ikke for godt finde ud af, på trods af der er både iPads, iPhones, Apple TV etc. i huset. og har været det i mange år. Og iCloud var i hvert fald lidt derhendad i sin tid, for mit vedkommende.
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Når du har Office 365, får du 1 TB plads på Onedrive. Det er langt mere plads, end du har på iCloud. Derfor vi du hurtigt skulle betale for ekstra plads, på iCloud.
Redigeret af Flippo - 26-Juni-2019 kl. 11:38 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
præcis som flippo siger. Mængden af plads man får via onedrive er mange gange større end med icloud. Desværre er de skype credits man får ikke en pind værd da man ikke kan ringe til mobilnumre i DK (og hvem i h har dog fastnet i dag :) ) - men ellers følger der jo en del med som man ligeså godt kan bruge når man nu har dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |