|
|
Besvar ![]() |
Side <1 678910 11> |
Forfatter | ||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
P.t. intet i Danmark, men fra 2010 kommer der måske betalings TV på DVB-T nettet. Hvis det er bliver CI-baseret system, kan du købe et CAM (Viacess, Conax, eller whatever) og se de kanaler, som du betaler for via dit decoderkort. Ligesom det kendes fra Selector på TDC kabel TV og diverse satellitudbydere. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
|
Der bliver udviklet særlige moduler til CI. Bl.a. er Neotion ved at udvikle et modul til HD MPEG4 modtagelse. Den nuværende dvb-t tuner er ikke i stand til at modtage HD, når det kommer...... Jeg savner stadig en reference på HDMI 1.3. Der har været rygter, men jeg har aldrig set en egentlig reference, der dokumenterer HDMI 1.3. Redigeret af miri - 02-Februar-2007 kl. 21:56 |
||
miri
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg har også ledt nu, men ikke fundet referencen. Så indtil det modsatte er bevist må vi antage det er HDMI 1.2 der sidder i. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Det er jo helt åndsvagt sindsygt billigt det her... kanon pris.
![]() Nu håber jeg snart TC finder en løsning på mit problem, ellere rettere de ikke gør, så jeg kan få mine penge.. ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle Sharp har postet et uddrag af magasinet HemmaBio. Det er skandinaviens største magasin for hjemmebiograf emner. Det er fra december 2006, og de tester store LCD skærme:
Sharp vinder med 9 ud af 10 point, skarpt forfulgt af JVC med 8 ud af 10. Link til et uddrag af anmeldelsen /Lars
Redigeret af Lars - 02-Februar-2007 kl. 23:01 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
ilumum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
er ny på siden, men de priser lyder næsten for godt til at være sandt, kan man være med? er inden på denne side netop fordi jeg leder efter en god fladskærm :-) Redigeret af ilumum - 03-Februar-2007 kl. 01:07 |
||
![]() |
||
irfo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
der er jo prisgaranti hos www.geco.dk
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
"Konditioner for prisgaranti på en vare er som følger :
Hej! Irfo: Hvad mente du med dit indlæg? Ved ikke om denne "prisgaranti" er noget værd i dette tilfælde? lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
http://www.innova24.biz/ItemDetail.aspx?shitemid=39205
13.500 ved selvafhentning i Hamborg for 1 stk. Gad vide hvad pris er ved 100 stk. :-) Tror det er svært at få så ny en model til meget lavere pris. Men i Tyskland kan man spare et par tusinde på de ældre modeller i f.eks. 37" F.eks. Toshiba fra TC til 9000 som får i Tyskland for 6800 kr. Redigeret af koden - 03-Februar-2007 kl. 09:51 |
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Lyder lækkert Lars. Hvad nu hvis man ikke ønsker nogen af de beslag der tilbydes via dette fælleskøb, kan man få skærmen billigere?
|
||
![]() |
||
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
|
Et link hvor den danske manual kan findes: |
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Du kan læse om Fælleskøb ved at gå ind på Recordere.dk's forside og trykke på Fælleskøb. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678910 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |