Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
dottname
Ny bruger
Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Sendt: 27-Juni-2007 kl. 16:10 |
lrev skrev:
Hej!
Tvivler p� navnet "9932"-al den stund at det er navnet p� en halvgammel PLASMA MODEL .
9832 passer langt bedre-ogs� i forhold til de andre nye betegnelser.
Kunne det ikke blot v�re en tastefejl?
lrev |
Jo - det kunne sagtens være en tastefejl. Jeg har skrevet til Wupti igen, og spurgt om de kan sende mig en mail med priser og tidspunkter på alle de nye Flat-TV fra Phillips, jeg "paster" svaret her hvis jeg får et - og så er der bare tilbage at vælge et nyt tv :-)
|
"keep it simple"
|
 |
Jimmi
Super bruger
Oprettet: 14-August-2006
Point: 298
|
Sendt: 27-Juni-2007 kl. 16:28 |
Men er det normalt at Philips er så "langsomme" med officielt at annoncere de nye modeller? Jeg mener, hvis de kommer på det danske marked i august er det så ikke ved at være på tide der kommer nogle datablade m.v.?
|
 |
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
|
Sendt: 27-Juni-2007 kl. 16:39 |
Jimmi skrev:
Men er det normalt at Philips er så "langsomme" med officielt at annoncere de nye modeller? Jeg mener, hvis de kommer på det danske marked i august er det så ikke ved at være på tide der kommer nogle datablade m.v.? |
Ja...det er ganske normalt......for dem.
lrev
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
 |
dottname
Ny bruger
|
Sendt: 27-Juni-2007 kl. 17:04 |
Jimmi skrev:
Men er det normalt at Philips er så "langsomme" med officielt at annoncere de nye modeller? Jeg mener, hvis de kommer på det danske marked i august er det så ikke ved at være på tide der kommer nogle datablade m.v.? |
Med hensyn til datablade, så prøv at send en mail til Wupti - flinke fyre, og bed pænt om et datablad på den eller de modeller i er interesseret i - de har en online formular til spørgsmål.
|
"keep it simple"
|
 |
dottname
Ny bruger
|
Sendt: 28-Juni-2007 kl. 22:51 |
Som lovet tidligere i denne tråd er her svaret fra Wupti - på forespørgelse om fremsendelse af mail, med priser og tidspunkter på alle de nye fladskærme, bla. med henblik på videregivelse til dette forum.
PS. Jeg vil lige for en god ordens skyld sige - at jeg INTET har med Wupti at gøre !. MVH. dottname
Hej Ole. (dottname)
Vi har desværre ikke tid til at gøre det du beder om. Det tager lang tid at få priserne hver gang.
Vi får alle de nyeste Philips produkter ind på vores site så snart de lander hos vores leverandør og er kommet til Danmark. Så vi kan kun anbefale dig og resten af dem som var inde på det forum at holde øje med vores side. Som du kan se lige nu har vi ekstra skarp pris på mange Philips skærme, og vi forventer at kunne være nogle af de billigste med de nye selvom vi ikke parallelimportere.
Men tak for interessen.
MVH.
Steven Erik Zacho
Salgskonsulent for Wupti.com A/S
Redigeret af dottname - 29-Juni-2007 kl. 22:12
|
"keep it simple"
|
 |
Jimmi
Super bruger
Oprettet: 14-August-2006
Point: 298
|
Sendt: 29-Juni-2007 kl. 08:27 |
Tak for opdateringen Ole.
|
 |
dottname
Ny bruger
|
Sendt: 29-Juni-2007 kl. 22:16 |
Jimmi skrev:
Tak for opdateringen Ole. |
Du er velkommen Jimmi - go' weekend :-)
|
"keep it simple"
|
 |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
|
Sendt: 02-Juli-2007 kl. 15:51 |
|
|
 |
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 02-Juli-2007 kl. 16:04 |
26 højtalere!!!??
Det må vidst være en fejl.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 02-Juli-2007 kl. 16:51 |
Bendix skrev:
26 højtalere!!!??
Det må vidst være en fejl. |
Der må jo være en grund til at den vejer 62 kg brutto 
Redigeret af Kampus - 02-Juli-2007 kl. 16:52
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 02-Juli-2007 kl. 17:48 |
Bendix skrev:
26 højtalere!!!??
Det må vidst være en fejl. |
Ikke nødvendigvis, Philips har netop lanceret en surround-i-én højttaler ala Yamaha's YSP serie. Man kunne sagtens forestille sig at de har indbygget dét i et tv, og det kræver en kæmpe flok diskanter.
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 02-Juli-2007 kl. 17:51 |
Muligvis OT, men med de priser på Philips LCD-tv, så synes jeg ærligt talt at Pioneers prissætning ikke virker helt så langt ude i skoven som den bliver gjort til...
|
 |