|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Enig, men Philips Cineos serie er også faldet kraftigt hvis vupti priserne er korrekte.. Bliver nu meget interessant at se hvad 100hz og digital natural motion HD samt PerfectPixel har gjort ved billedet. Kan ikke vente længere ![]() |
||
![]() |
||
Jimmi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
Vil der mon blive etableret et fælleskøb fra Wupti.com?
|
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Også lidt off topic! Som tidligere Philips Fan-boy, ser jeg frem til de første tests af de nye skærme for at se hvordan de står til feks. de nye Pioneer 8G. Prismæssigt ser de heldigvis til at være blevet betydelig billigere. Jeg er ked af at sige det, men jeg tror at jeg hopper over til "fjenden" og joiner Plasma-folket ved et køb af et 508XD Plasma.....men vi får at se hvad test og brugererfaringer siger hen over efteråret . Derudover kan jeg være med i de mange Pana vs. Pio diskussioner på forums over hele verden! En ting er helt sikkert - jeg køber ikke et spritnyt tv, som en af de første, uden at tv'et har været på markedet i et stykke tid, da jeg gerne vil undgå en ny Philips sag, Purple-snakes, dirty screen, banding og hvad de andre fejl/magler hedder. Så planen er at købe "det bedste kompromis" ved juletid med de fejl/mangler der må følge med.
|
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Venter du så længe kan du jo ligeså godt vente til de nye modeller efter Jul ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Se i min tråd ;)
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp? TID=23644&PN=1&TPN=500 |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Ja - måske venter jeg til jul, men så har jeg også flere relativt nye modeller at vælge imellem f.eks.
incl. tests og brugererfaringer samt en bedre priser. Derudover har jeg jo et fantastisk tv i mit 32" Toshiba
|
||
![]() |
||
SoerenP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Wupti.com kører netop nu kampagne på et Philips 42PF9641D 42 tommer fladskærm LCD TV (se toppen af listen) til 12.995,-. Spar 10k er måske en smule overdrevet, men ifølge Hifipriser er de ihvert fald billigst lige nu. Kunne godt være man skulle gå ud og overveje at investere inden de tager tilbudet af igen... :-) /SoerenP |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |