|
|
Besvar ![]() |
Side <1 10111213> |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen siden du nu har svaret begge steder tager vi den lige her osse.... nextgen Hvis jeg skulle kommentere noget skulle det være, at de yderste 3-4 bjælker flyder sammen - i begge sider At de yderste bjælker ser ud til at flyde sammen skyldes formentlig enten tab i selve fotoet, eller gengivelse på din computerskærm, for det er adskilte forløb fra 0 til 100% Den flade du henviser til er et liniært forløb fra 0 til 100% og det skal derfor se sådan ud.... det er muligt det ikke ser liniært hos dig men så skyldes det den skærm du kigger på, forløbet er på DVE (digital video essentials hvis du selv vil tjekke) Han står og kigger på speakeren og hun er en lækker sild... derfor rødmer han.... seriøst det er en meget naturlig hudfarve IRL. Jamen siden du nu går op i det så satte jeg dvden i med billedet, og jeg kan tælle 5 knapper, og meningen er faktisk man skal kunne se 2 knapper tydeligt og kun lige ane de resterende knapper så knapperne er faktisk en målepind i ISF HDTV Calibrationwizard dvden. Jamen jeg ved ikke rigtigt hvad han skulle kunne gøre nu, siden sidst han var ude og kalibrere min skærm, for det er faktisk ham der har stået for kalibreringen hos mig.... Redigeret af rhsin - 07-April-2007 kl. 23:03 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Hej rhsin. Hvad koster en kalibrering egentlig??? |
|
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
|
![]() |
|
Joakim Ø ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Hej Venner Øh.. Er dette et forum om prisniveauet på Panasonic px70/pv71 ELLER et der diskuterer sortniveauet på Pioneer fjernsyn? Hilsen Joakim PS Når nu snakken er ude over PRISEN på PV71´en kan jeg da lige indskyde at jeg er SUPERGLAD for at have truffet dette valg; perfekt billede OG lyd; INTET negativt at sætte en finger på! |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
synes også den pioneer snak skal slutte
![]() |
|
![]() |
|
Joakim Ø ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Eller have sit eget forum emne, det er da en spændende og relevant diskussion, der bare ikke har noget at gøre med prisen på et px70
|
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Til jer der har købt PX70 ved Dronninglund TV Center. Hvordan har I betalt ? // Sebastian |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Tilsendt Check. |
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Bankoverførsel mvh |
|
![]() |
|
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Betalte delvist kontant og med en check.
|
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() |
Hvad er forskellen på et pana 70 og 71 ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
![]() |
PX70 overholder Nordic standarden, det gør PX71 ikke, da det er en Tyskermodel. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 10111213> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |