|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Forfatter | ||
Docboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
Hej er der nogle der har en god pris/ kender til en billigere pris på 37 tommer PX-70 end den vejledende 11.999,-. Vi kunne finde sammen 10 stk. og tage ud og købe sammen. Evt. hos sommer TV på Roskildevej. Jeg vil der gerne kontakte ham og hører om vi kan få 10%, hvis vi køber 10 skærme!!! for min skyld kan det også være en anden forhandler. Bare vi får en god pris!
|
||
![]() |
||
Barolo2001 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Jeg er interesseret i 42'eren - især hvis et FK kan få den ned på omkring 10.000 kr. |
||
![]() |
||
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
|
Og jer er klar på en halvtredser :-))
|
||
![]() |
||
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
|
lyder interesserant er klar på en 42"
![]() |
||
![]() |
||
Docboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() |
|
Lidt tyske priser, godt nok hedder den PX71, men mon ikke det er det samme. 1330 Euro for 42 tommer ....... http://plasmaprofi-monitore-gmbh.online.de/shop/catalog/brow se?shop_param=cid%3D10%26
Redigeret af JimmyS - 13-Marts-2007 kl. 22:53 |
||
![]() |
||
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Kunne da godt være jeg var med hvis det her FK har for lange udsigter. Ville ikke have noget imod sommer-as, men ved ikke hvordan det er med fragt og plasma? Er der ikke noget med at de ikke må ligge ned? Og hvordan sikrer man sig at de ikke kommer til det? |
||
![]() |
||
kim.olsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Klar på 42" PX70 her. Og gerne hurtigt Ellers hvad med Tyskland? Kan man undvære digitaltuner er der jo lidt penge at spare. F.eks. http://cgi.ebay.de/Panasonic-Plasma-TH-42PV71-HDMI-und-SCART -GOLD-Kabel_W0QQitemZ220089476352QQcategoryZ61402QQrdZ1QQcmd ZViewItem sælger til 1329 euro (9900 kr.), og kan sende om 6 dage ifølge en mail fra dem. Ved dog ikke helt hvordan garanti'en skal ordnes, hvis man er uheldig Går selv og overvejer dette seriøst |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! 10% på listeprisen får man da idag på sit "glatte ansigt"-15% på vejl. må da være minimum hvis man er flere sammen om en ordre!! lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
Har lige set på px70 42 tommer hos Sommer (Panasonic center på Roskildevej). Jeg så DR 1 via den digitale tuner, altså SD ikke HD, Er i gale mand, det billede stod for vildt. Det var krystal klart. Det er det bedste jeg har set på fladskærm. Jeg vurderer at det ser bedre ud end HD på lcd skærme. Han siger han får 37 tommer modellen hjem om 1 måned. Og sådan een skal jeg ihvertfald have fingrene i.
|
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
Får han først 37" hjem om en måned ![]() Jeg var blevet lovet en her den 14-3, men fik så mail om at den kommer den 21-3. mvh |
||
![]() |
||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
Han sagde at han havde fået 100 bestillinger (måske mente han både 42 og 37 tommer). Så hvis du har reserverett een, så får du sikkert til aftalt tid. Tror han mente, at hvis jeg lagde en bestilling nu, så kunne jeg forvente at få den om 1 måned. Men generelt set, har jeg kun dårlige erfaring med leveringstider. Især Elgiganten har det med at love, at de kan levere. |
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |