recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisforskel X-Files
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrisforskel X-Files

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Emne: Prisforskel X-Files
    Sendt: 10-Januar-2008 kl. 17:56

Hvordan fanden kan der vær så stor en prisforskel på komplet samling af X-Files dvd'erne.
Den Danske udgave med Dansk, Svensk, Norsk, Finsk og engelske undertekster fås for omkring de 2500 kr som jeg kan finde den til. Denne box har 61 diske (sæson 1-9 + film + ekstra disc)
Den Engelsk udgave som man kan købe på amazon har desværre kun danske undertekster på filmen og på sæsonerne er der engelsk, fransk, græsk og italiansk. Men på amazon koster den kun 67£.

Hvordan kan det være man skal betale 4 gange så meget for scandinaviske undertekster, når resten af indholdet på de 2 udgaver er næsten 100% identisk. Syntes simplethen det er for groft gået af SF film som udgiver den her i danmark.

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2008 kl. 05:58
Sådan er det desværre tit med den slags samlinger. Vær du bare glad for at du kan få den til den pris, da jeg i sin tid købte dem lige som de kom ud, kostede de 900kr pr. sæson. 'Og det var tilmed R1, så der var også kun engelsk for hørehæmmede.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu