|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
dallas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 09-September-2008 kl. 17:39 |
faldt over den her artikel: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id%3D37547 er der nogen der ved mere fra andre steder? og nogen med indsigt i branchen der kan skyde på om/hvornår det rammer DK Jeg vil gerne have en PS3, men gider ikke købe den nu hvis den falder med 500-1000 kr om en måned.
|
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Sony påstår selv, at de ikke sænker prisen i år... Skulle de dog sænke prisen, bliver det sikkert først til jul.
|
|
![]() |
|
dallas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 42 |
![]() |
har du en kilde til det? så er der jo ingen grund til at jeg ikke bare farer i Fona i morgen ok køber vidunderet, gider ikke vente helt til jul
|
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Ikke lige, men du evt. google det. De har snakket om det på E3 bla. Du kan samtidig støvsuge nettet lidt og finde billige priser online. Jeg skal ikke kunne sige om Fona tager mere end andre shops. Elgiganten har vidst 80gb versionen til rimelige penge. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kunne normalt ALDRIG drømme om at købe noget som helst i Fona, men den nye 80 gb fås faktisk ikke billigere i DK ligenu, hverken i alm butikker eller på nettet(3522 er billigste på spilpriser) Elgiganten tager 3599, Fona 3499. iøvrigt kan de fleste netbutikker slet ikke levere lige nu.
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Jeg købte i går aftes en PS3 + HDMI-kabel + spillet Mercenaries 2 hos amazon.co.uk. Total pris knap 3200 inkl. fragt.
Her i eftermiddags nåede den frem til Staufenberg i Tyskland, så nu er jeg spændt på, hvor lang tid de sidste 4-500 km skal tage. |
|
![]() |
|
![]() |
lyder spændende. er der ikke risiko for at sån en blir snuppet i tolden og blir dobbelt så dyr?
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
tyskland og england = EU, så der kan ikke komme told og moms på...
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
...og når den er købt hos amazon.co.uk, er der endda dansk moms på ved købet. |
|
![]() |
|
![]() |
hvad med garantien? kan man indlevere den nogen steder i danmark hvis den er defekt? for skal man bare en gang sende den til GB er besparelsen jo væk. er der nogen forskel nogen forskel på selve maskinen ifht den man køber i dk? jeg kan sagtens klare mig uden dansk manual hvis det er eneste forskel. Må sige at jeg er fristet, der er godt nok en del at spare hvis man køber en 3-4 ting. |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Har selv købt en PS3 for et par måneder siden gennem Amazon. Gav en smule ekstra for transporten, og den var fremme næste dag. Strømkablet skal du skifte til et med dansk stik. Du har sikkert et ekstra liggenden et sted, men ellers koster det under 50 kr. Har ikke selv haft brug for at benytte mig af garantien, men læste inden mit køb om flere, der har haft gode erfaringer med det også. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
vis i skynder jeg kan i købe den hos wupti til 3.299.-kr
for 80 gb med en blu-ray film.. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Video/PS3- 80GB-BluRay-bund_(Wupti1).html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |