Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 18:08 |
dallas skrev:
hvad med garantien? kan man indlevere den nogen steder i danmark hvis den er defekt? for skal man bare en gang sende den til GB er besparelsen jo væk. |
Fejlraten på PS3 er vistnok omkring 3%. Jeg har sparet ca. 10% i forhold til Fonas pris (og derudover fået diverse skrammel med). Så gennemsnitligt set har jeg sparet penge, selv hvis jeg smider en evt. defekt maskine ud i stedet for at sende den til reparation. Det kræver dog naturligvis, at der i givet fald ikke også er fejl på den næste, jeg køber.
dallas skrev:
er der nogen forskel nogen forskel på selve maskinen ifht den man køber i dk? jeg kan sagtens klare mig uden dansk manual hvis det er eneste forskel. |
Som kena skriver, skal man bytte ledningen. Så vidt jeg kan se, er det en helt almindelig PC-ledning.
dallas skrev:
Må sige at jeg er fristet, der er godt nok en del at spare hvis man køber en 3-4 ting. |
De ekstra ting er ikke nødvendigvis så meget værd. Jeg fik et gratis HDMI-kabel med. Men det ser ud til at være et noname-kabel, og på den korte afstand, jeg har brug for, kan et Harald Nyborg-kabel til 50,- klare opgaven. Ligeledes fik jeg spillet Mercenaries 2 med for 150,-. Det er helt nyudgivet og koster ellers ca. 450,-. Men det er et spil, som jeg aldrig ville have købt. Havde jeg set Wuptis tilbud, havde jeg sikkert købt der i stedet.
P.S. Min PS3 er stadig sidst set i Staufenberg. Jeg blev ellers så glad, da jeg i går så, hvor langt den allerede var nået.
Redigeret af Allan Olesen - 10-September-2008 kl. 18:10
|
 |
dallas
Junior bruger
Oprettet: 19-Maj-2008
Point: 42
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 19:16 |
jeg skyndte mig at slå til på sickchilds opfordring og købte den hos wupti! havde mine tvivl om der kommer et bedre tilbud herhjemme det næste stykke tid, så nu måtte det være
|
 |
DolceG
Junior bruger
Oprettet: 31-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 25
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 22:51 |
Allan Olesen,..
Så modtager du formentlig din konsol imorgen. .:)
Fik selv min ps3 fra amazon sidste torsdag.. Jeg bestilte mandag, og fik den
med posten torsdag morgen,..
Også selvom deres estimated tid var fredag.. Du kan godt glæde dig.. Det
spiller bare 100% :D
|
 |
broeman
Super bruger
Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 291
|
Sendt: 11-September-2008 kl. 07:00 |
Sony kører ikke med på prisstrategien fra MS, da de har haft indtjeningsproblemer nok (ikke kun på konsolmarkedet). Det er heller ikke en priskrig, da de andre ikke hopper med på den.
Fra Leipzig (man kan hente videoen på PSN Store) sagde SCEE (Sony Computer Entertainment Europe) at der kom en ny box i slutningen af oktober med 160GB harddisk og præinstalleret PSN-software (priseksemplet så godt ud i forhold til standardudgivelsen, men hvilke spil der er tale om, kunne han ikke sige nu). Det er så også på samme tid som Little Big Planet kommer ud (dog ikke PSN), og der har man sikkert brug for noget ekstra plads
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
|
 |
Allan Olesen
Guld medlem
|
Sendt: 11-September-2008 kl. 21:01 |
DolceG skrev:
Så modtager du formentlig din konsol imorgen. |
Og det gjorde jeg så. Men DHL's track&trace er da godt nok det mest hjernedøde, jeg længe har været ude for...
|
 |
birddog
Super bruger
Oprettet: 27-November-2006
Point: 344
|
Sendt: 12-September-2008 kl. 21:51 |
Jer der har købt dem på amazon, hvad har i givet i fragt?
|
 |
Allan Olesen
Guld medlem
|
Sendt: 12-September-2008 kl. 23:29 |
birddog skrev:
Jer der har købt dem på amazon, hvad har i givet i fragt? |
Ca. 60 kr. Det er med i den pris, jeg nævnte tidligere i tråden.
|
 |
DolceG
Junior bruger
Oprettet: 31-Marts-2008
Point: 25
|
Sendt: 13-September-2008 kl. 08:54 |
Allan Olesen..
Jep, deres track and trace så nærmest ubrugelig..
Den stopper når den ankommer til tyskland :)
|
 |
Allan Olesen
Guld medlem
|
Sendt: 13-September-2008 kl. 11:18 |
DolceG skrev:
Allan Olesen..
Jep, deres track and trace så nærmest ubrugelig..
Den stopper når den ankommer til tyskland :) |
Korrekt. Amazons track&trace stopper, når den ankommer til Tyskland. Det kan jeg på en eller anden måde leve med, da det sikkert er en utilsigtet fejl. Men jeg besluttede mig for at forfølge den via DHL's hjemmeside, som ledte mig til track & trace på dhl.dk. Her bliver det meget værre end Amazon, for der må jo være mennesker, som har besluttet, at man først skal vælge mellem 5-6 forskellige forsendelsesformer og derefter 5-6 forskellige former for referencenummer. Der står man så. Jeg ved, at det er sendt med DHL, og jeg har et referencenummer. Nu skal jeg så til at gætte mig frem i et tocifret antal kombinationer af forsendelsform og type af referencenummer. Til sidst prøvede jeg i stedet dhl.de (da den sidst var set i Tyskland). Her havde de gjort det rigtige med hensyn til indtastningen. De har et enkelt track & trace-søgefelt på forsiden, og her virkede mit nummer. Her kunne jeg så se en slags status: "Ankommet til destinationsland" og senere "Ankommet til destinationsregion". Men altid kun nuværende status, og som regel med 8 timers forsinkelse.
|
 |
birddog
Super bruger
|
Sendt: 27-September-2008 kl. 19:27 |
ok, jeg syntes faktisk at det var billigt ved amazon, så jeg bestilte min konsol der d.24 + det nye starwars spil mm. og jeg sparede en del penge iforhold til dK.
Mit problem er bare at UPS siger at de aldrig har samlet den op ved amazon / at amazon aldrig har udleveret den til dem, men kun gjort det klart. Og amazon er 100% sikker på at ups har fået den.
Og det er krop umuligt at få ups og amazon til at "tale" sammen for at se om det er rigtigt, så amazon siger at jeg skal spørge UPS, og UPS siger at jeg skal svare Amazon sådan.
Så nu har jeg modtaget min extra kontroller, mit starwars spil og HDMI kabel, men jeg har ingen ide om hvor i verden min konsol er!!
Lettere frustrende
/sorry, skulle bare lige ud med det.
|
 |
Klondike
Guld medlem
Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
|
Sendt: 27-September-2008 kl. 20:03 |
Hvis den ikke snart dukker op, og de ikke kan hitte rede på hvor i verden din konsol befinder sig, skal du kontakte din bank og sige du ikke har modtaget varen du har købt så skal pengene gå tilbage til din konto.
Du har forhåbentlig ikke skrevet under på at du har modtaget konsolen, da du modtog de andre småting ?
|
 |
birddog
Super bruger
|
Sendt: 27-September-2008 kl. 20:46 |
nej, amazon sendte heldigvis tingne forskelligt. de andre ting blev send med british mail, og kom med alm. postbud.
og konsolen er så sendt via UPS. så igen problemer der.
og så til sidst blev det sendt med 2 dages mellemrum, hvor konsullen blev sendt først!
|
 |