|
Priskrig på Samsung 46" UE46F8005 |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Sådan er det altid. Du kan ikke få de 'gode' tilbud finansieret gratis, hvilket vel også er fair nok. |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
|||
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|||
El-Giganten skider på prisgarantien. Det er kun halvanden uge siden, at jeg var forbi El-Giganten i Tilst ved Århus for at høre, om de ville matche prisen på UE40F8005, som Fona på det tidspunkt som eneste havde til kr. 9499. Der fik jeg at vide, at det ville de ikke. Hvis jeg ville have tv'et til den pris, så kunne jeg købe det i Fona. Tja, der mistede de jo så et salg... |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Sælgeren har haft en dårlig dag. Jeg får altid matchet priser med andre danske internet sider i Elgiganten.
|
||||
![]() |
||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|||
Muligt... Men ham sælgeren jeg havde fat i spurgte chefen mens jeg stod ved siden af. Synes det var ret dårlig stil og mere end et tabt salg, så har de tabt goodwill hos mig.
At jeg så senere blev kontaktet per mail, efter jeg brokkede mig til kundeservice, hvor man gerne ville prismatche, var for lidt og for sent. Har ellers altid været glad for at handle i El-Dværgen... Redigeret af azrael - 01-August-2013 kl. 10:03 |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Sådan er det, jeg er også gået forgæves da jeg skulle ha Starwars boxen. Måtte så tage i Bilka istedet.
|
||||
![]() |
||||
felix29 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
|||
Elgiganten har sikkert en "kurs 96%" med Ekspres Bank. Hvilket er meget normalt mellem forretninger og udlåns firmaer. Så det er sikkert årsagen til at de ikke vil lave rentefrit på deres internet priser. |
||||
Samsung PS50C685
Pioneer VSX-421-K PS3 (harmony adapter) WD TV Live Scandyna MICROPOD+SUB (MP SE som center) Logitech Harmony 555 (til at styre det hele) Pris billigt setup. |
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
|||
Glimrende eksempel på at konstant ændring af trådens titel er noget rod. Dette indlæg er baseret på trådens oprindelige titel, og ikke den nuværende. |
||||
![]() |
||||
Mortenhans89 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
|||
Du kender åbenlyst ikke markedet, når du siger det der. Der er rigtig mange fjernsyn der er presset så meget i pris pga. konkurrencen kæderne/butikkerne imellem, at de rent faktisk taber penge på at sælge dem. |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
|||
Jeg tror ikke de er så dumme i hverken Bilka eller Elgiganten, at de ikke bare undlader at indkøbe dette TV hvis det skal sælges med tab.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
Mortenhans89 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
|||
Så må du tro om igen. Du kan da ikke bare undlade at indkøbe det fjernsyn der er allermest hype omkring, og som der er størst priskrig på. Det ville jo også lyde mærkeligt hvis der kom en kunde ind i fx Bilka og ville have Samsungs 8-serie, og man så får at vide, at den forhandles ikke. Det får da Bilka til at fremstå dårligt, at de ikke forhandler topserien fra Samsung.
Jo, der sælges MANGE fjernsyn rundt omkring i Danmark med tab på. Tro det eller ej. |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|||
Det kan jeg så fortælle dig at de er. Da jeg skulle købe et tv i sin tid, henvendte jeg mig til en kamerat, som må sælge til indkøbsprisen plus moms, til sine venner. Det endte med, at blive 500kr dyrere end den ikke-tilbudspris som den stod til! Det skal siges at det var et Sony ex721 til en pris af ca 6400kr på daværende, altså ikke et highend tv. Men da jo spurgte hvad der lige skete her, oplyser han mig, at det er det typiske billede ved salg af tv. Hvorfor troede jeg egentligt at alle sælgerne prøver at sælge dvd/bluray afspillere, beslag skærmrens, forsikringer og multiremotes? Så jo, de er så "dumme" |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |