|
Priskrig på Samsung 46" UE46F8005 |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||||
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det kunne være fedt , hvis de gøre det :-)
|
||||
![]() |
||||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
|||
Der har været flere priskrige mellem Bilka og Elgiganten, eks på Sony Play st. Hver gang vinder Bilka for de fortsætter ned, tab eller ej.
Er man hurtig ved havelågen kan man gøre en god handel inden priserne normaliserer sig igen. |
||||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||||
![]() |
||||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|||
Nu er tråden jo blevet gammel og du har fået dit svar fra andre ser jeg. Jeg kan/vil intet bevise men har forbindelser i branchen og kan love dig det er sådan. Var det min butik der skulle følge bilka og el-mutanten meldte jeg udsolgt til krigen var ovre! Faktisk allerbedst ikke at sælge tv. Spørg du bare hvilken som helst der har noget med den slags at gøre. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Ovenstående kan bekræftes! M.v.h. |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
|||
Tænk på at både Bilka og Elgiganten er så store, at de kan købe ind i store mængder med tilsvarende store rabatter.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Det hænger da ganske fint sammen! Selvom man køber ind i større partier, er der grænser for, hvor meget mere rabat man kan opnå. Og selvom du skulle kunne opnå en 1.000,- bedre indkøbspris, på et tv til 12.000,-, så er det stadig pist borte, når en priskrig betyder at tv'et pludselig sænkes med 1.000,- til 1.500,- M.v.h. |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
|||
Nej, det hænger da overhovedet ikke sammen, at du først skriver en avance på 3-800 kr. hvis man vil være blandt de billigste, og når man så er det, så mener du pludselig at der bliver tale om et tab.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Er det ikke bare gætterier? Kan man drive forretning med kalkuleret tabsgivende varer på hylderne? Svaret må være et sted ude i tågerne, vi ved det ikke, og kan heller ikke få det bekræftet, da det er forretningshemmeligheder.
|
||||
![]() |
||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|||
Det burde ikke være nogen hemlighed for nogen, alle som har haft det mindste med handel at gøre, bør vide at det er en helt almindlig praksis - Det er der hverken tåger eller gætterier over, det er et faktum.
|
||||
![]() |
||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|||
Gynger og karruseller...
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Så flaskedrengen ved det også... |
||||
![]() |
||||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|||
Muligt jeg misforstår dit inlæg, men en butik som Bilka forventer vel at man køber andet med, når man nu alligevel er derude. F.eks. var min far og jeg derude. Vi købte hver et Samsung F8005 da det kostede 9500kr. Min far tog så lige en (billig) bluray-afspiller med, som de havde liggende samme sted. Desuden manglende han også et HDMI-kabel. Det valgte vi så at købe i AV-Connection der alligevel lå på vejen hjem og der blevet sparet hele 60kr ![]() Sammenlagt blev det desuden til 390 guldmærker haha. Anyway pointen er vel bare at Bilka sagtens kan lave tilbud på en varer de ikke tjener på, i håb om at folk, som min far, køber andet med - han er nok næppe den eneste ![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |