|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||||
Rart, så har jeg noget at presse min leverandør med ![]() VT20 må godt se at komme på gaden, og det meget snart - mit P50V10 bliver jo ikke mere værd med tiden, og det skal indgå i en byttehandel
![]() |
|||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||
![]() |
|||||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
||||
Jeg ved godt, du ikke er en forhandler. Jeg skrev også, at du gerne vil fremstå som én, der er god til at forhandle om prisen (negotiator). Hvorfor skulle jeg ikke sammenligne dig med ham fra LG-tråden? I opfører jer på samme vis.
|
|||||
![]() |
|||||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
||||
Der er da ikke noget forhandler som ikke vil nævnes ved navn pga. gode priser????
Hvis en forhandler tjener "lidt" på et tv, vil han da heller tjene "lidt" gange 10, så har han jo pluselig tjenet meget, så det er noget pjat med ikke at ville ud med hvem det er...
Hvis der er nogle forhandlere der kigger med, hva så med et fælleskøb af de nye vt og v modeller???
Kunne selv godt være interesseret i VT20 men så gerne en test på flatpanels først..... Redigeret af tommyaxen - 26-April-2010 kl. 19:24 |
|||||
![]() |
|||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||||
Nå det har været vendt
![]() Redigeret af Hans j - 26-April-2010 kl. 19:25 |
|||||
![]() |
|||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||||
![]() Redigeret af Firebird - 26-April-2010 kl. 19:39 |
|||||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||||
![]() |
|||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||||
![]() Redigeret af Firebird - 26-April-2010 kl. 19:29 |
|||||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||||
![]() |
|||||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
||||
Jeg finder det nedværdigende, at prutte om prisen.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
![]() |
|||||
|||||
![]() |
|||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||||
Jeg finder det tåbeligt at betale fuld pris når mange andre betalet meget mindre fordi de er så "frække" at spørge om rabat. Har lige fået 60.000kr nedslag i pris på en ny bil.
Har jeg så nedværdiget mig selv fordi jeg "forlangte" rabat på en ny, dyr bil? Hvordan har du det med at gå ind i butikken lige bagefter og betale fuld pris?
Jeg spørger altid om rabat når det er større indkøb og synes ikke det er nedværdigende hverken for mig eller sælger.
![]() |
|||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||||
Naturligvis spørger man om rabat. Jeg tror ikke at jeg har købt noget "større" til fuld pris i flere år
![]() |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Forhandlere har ikke noget imod, at nogle kunder prutter om prisen. De tjener så bare ekstra meget på alle de kunder der ikke gør det. Desuden kommer de kunder der har fået en god rabat på et produkt jo gerne tilbage og "handler" igen. Jeg får f.eks altid rabat i Silvan, men, jeg gør mig også fortjent til det. Der er intet nedværdigende i at handle. Hverken for kunder eller for forhandlere.
![]() Hother, der er mange som ALDRIG prutter om prisen. Lige meget hvad de køber, så er det ikke naturligt for alle mennesker at prutte om prisen. I min familie er det normalt at prutte om prisen. Vi kan ikke lade være. ![]() Redigeret af Firebird - 26-April-2010 kl. 22:18 |
|||||
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jeg handler aldrig dyr elektronik i butikker. Det er spild af tid, når man ved at varerne findes billigere på nettet og i udlandet. Og jeg gider netop ikke opleve at en eller anden bondetamp får varen billigere, fordi han ingen hæmninger har og vil presse sælger til han giver sig. Jeg finder det også tåbeligt at betale fuld pris. Jeg har aldrig betalt fuld pris for et stykke elektronik over 500 kr. Jeg køber via nettet, også på udenlandske websites. Derfor taber jeg sjældent penge på at sælge mine brugte varer videre, og flere har jeg endda solgt med fortjeneste. Man skal bare lave lidt research, i ro og mag, derhjemme.
Redigeret af PhDream - 26-April-2010 kl. 22:13 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |