|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |||
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||
Blot for lige at fortælle, at "priskrigen er indstillet"
![]() ![]() Tråden startede med at fortælle at den omtalte Samsung var nede i 13.495 - her et par dages tid senere, er det igen steget med hele 1.500 kr. Så det går op og ned
![]() ![]() Nu til: 14.995 ![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Jeg tror at konkurrencen er så hård, at forhandlerne i den grad føler sig presset omkring priser. Det er muligt at man kan presse visse forhandlere kraftigt. Men alt andet lige, skal der jo også helst være lidt i overskud til de løbende udgifter. I bund og grund tror jeg ikke, at ret mange forhandlere "Lever godt" for tiden.
Samtidig, så har jeg det selv sådan, at jeg gerne vil kunne se forhandleren i øjnene efter et køb, og vide, at hvis noget går galt med mit AV-udstyr efter købet, så ser min forhandler mig ikke som en pestilens, men at forhandleren håndtere min reklamationssag med en stor grad af service - og det betaler jeg gerne lidt for
![]() Jeg er ret sikker på, at det Panasonic 50´ 3D tv som jeg har på vej sammen med en ditto Pana 3D afspiller, kunne jeg måske have presset til en billigere pris andre steder end hvor jeg nu har bestilt enhederne. Men jeg ved, at jeg stadig er på god fod med min forhandler......som jeg i øvrigt har benyttet i årevis. ![]() Redigeret af Hother - 29-April-2010 kl. 10:06 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Ja loyalitet får butikkerne kun hvis de giver god service samt behandler en godt.
Redigeret af Kenzo85 - 29-April-2010 kl. 11:19 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Mange forhandlere er presset for tiden. Specielt fordi der var mange mennesker som købte et nyt tv sidste år, på grund af det analoge sluk, og langt de fleste af disse mennesker står ikke ligefrem i kø for at købe en ny skærm igen i år. Desuden kradser krisen stadigvæk hos mange. Især hos folk der har mistet deres arbejde, og mange går knaldhårdt efter den laveste pris, så det bliver nok et ret hårdt år for mange forhandlere, men, der skal nok komme gyldne år for dem igen. Redigeret af Firebird - 29-April-2010 kl. 11:39 |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2594630/TV/Samsung-PS63C7705-Sammenlign-Priser?ref=redirect&q=Samsung%20PS63C7705&search=Samsung%20PS63C7705&other_hits=;;22;&sort=4 NU sker der noget!
![]() http://www.dustinhome.dk/pd_5010443671.aspx?intcmp=Flik_home Nu sker der mere... ![]() Redigeret af Firebird - 11-Maj-2010 kl. 01:09 |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |