recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Priskrigen er i gang!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPriskrigen er i gang!

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 09:35
Blot for lige at fortælle, at "priskrigen er indstillet" Confused  (LOL)
Tråden startede med at fortælle at den omtalte Samsung var nede i 13.495 - her et par dages tid senere, er det igen steget med hele 1.500 kr.
Så det går op og ned Thumbs Up - Thumbs Down
Nu til: 14.995 Cry
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af amarone amarone skrev:

Tråden startede med at fortælle at den omtalte Samsung var nede i 13.495 - her et par dages tid senere, er det igen steget med hele 1.500 kr.
Jeg tror at konkurrencen er så hård, at forhandlerne i den grad føler sig presset omkring priser. Det er muligt at man kan presse visse forhandlere kraftigt. Men alt andet lige, skal der jo også helst være lidt i overskud til de løbende udgifter. I bund og grund tror jeg ikke, at ret mange forhandlere "Lever godt" for tiden.

Samtidig, så har jeg det selv sådan, at jeg gerne vil kunne se forhandleren i øjnene efter et køb, og vide, at hvis noget går galt med mit AV-udstyr efter købet, så ser min forhandler mig ikke som en pestilens, men at forhandleren håndtere min reklamationssag med en stor grad af service - og det betaler jeg gerne lidt forTongue

Jeg er ret sikker på, at det Panasonic 50´ 3D tv som jeg har på vej sammen med en ditto Pana 3D afspiller, kunne jeg måske have presset til en billigere pris andre steder end hvor jeg nu har bestilt enhederne. Men jeg ved, at jeg stadig er på god fod med min forhandler......som jeg i øvrigt har benyttet i årevis.Tongue   

Redigeret af Hother - 29-April-2010 kl. 10:06
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at konkurrencen er så hård, at forhandlerne i den grad føler sig presset omkring priser. Det er muligt at man kan presse visse forhandlere kraftigt. Men alt andet lige, skal der jo også helst være lidt i overskud til de løbende udgifter. I bund og grund tror jeg ikke, at ret mange forhandlere "Lever godt" for tiden.

Samtidig, så har jeg det selv sådan, at jeg gerne vil kunne se forhandleren i øjnene efter et køb, og vide, at hvis noget går galt med mit AV-udstyr efter købet, så ser min forhandler mig ikke som en pestilens, men at forhandleren håndtere min reklamationssag med en stor grad af service - og det betaler jeg gerne lidt forTongue

Jeg er ret sikker på, at det Panasonic 50´ 3D tv som jeg har på vej sammen med en ditto Pana 3D afspiller, kunne jeg måske have presset til en billigere pris andre steder end hvor jeg nu har bestilt enhederne. Men jeg ved, at jeg stadig er på god fod med min forhandler......som jeg i øvrigt har benyttet i årevis.Tongue   

Ja loyalitet får butikkerne kun hvis de giver god service samt behandler en godt.

Redigeret af Kenzo85 - 29-April-2010 kl. 11:19
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja loyalitet får butikkerne kun hvis de giver god service samt behandler en godt.
Præcis, og derfor har jeg 2 primære forhandlere som jeg benytter, og som jeg ved er der for mig, hvis behovet opstårClap
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 11:29

Ork, prisen er kun sat op officielt fordi de har solgt en del. Den skærm kan sagtens handles ned til en lavere pris mange steder. Når det drejer sig om 3D så slår Panasonic KLART Samsung, hvis man skal tro på hvad der bliver skrevet i USA, så den skærm SKAL være meget billigere end Panasonics VT20.

Mange forhandlere er presset for tiden. Specielt fordi der var mange mennesker som købte et nyt tv sidste år, på grund af det analoge sluk, og langt de fleste af disse mennesker står ikke ligefrem i kø for at købe en ny skærm igen i år. Desuden kradser krisen stadigvæk hos mange. Især hos folk der har mistet deres arbejde, og mange går knaldhårdt efter den laveste pris, så det bliver nok et ret hårdt år for mange forhandlere, men, der skal nok komme gyldne år for dem igen.

Redigeret af Firebird - 29-April-2010 kl. 11:39
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 00:55
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2594630/TV/Samsung-PS63C7705-Sammenlign-Priser?ref=redirect&q=Samsung%20PS63C7705&search=Samsung%20PS63C7705&other_hits=;;22;&sort=4 NU sker der noget! Big smile

http://www.dustinhome.dk/pd_5010443671.aspx?intcmp=Flik_home Nu sker der mere... Big smile

Redigeret af Firebird - 11-Maj-2010 kl. 01:09
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu