recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prison Break og 24 Timer på Blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prison Break og 24 Timer på Blu-ray

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

PYHA , nu har jeg bestilt boxen hos amazon i frankrigSmile
Den er til halv pris lige nu , lige under 50€...
Men jeg kan ikke fransk så sad og kopierede over i google translation Confused...jeg fandt så ud af at jeg allerede havde en konto der , og det kunne jeg da ikke forstå.
Så prøvede jeg at bruge mine informationer fra amazon.co.uk , og det virkede også Smile
Og så gør fingerene jo resten , næsten automatiskLOL
Nå endte op med at betale 62.02€ incl alt , altså ca 470dkr , det er jo billigt....
denne her
MVH

Ja det er dejligt let med amazon. Når du én gang har indstastet dine oplysninger, virker det i alle deres afdelinger. Oplevede det selv med amazon.comSmile
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 11:47
Ved du om den er med DK tekster på..??

Lofferen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 17:30
Hej...Ja ifgl bdlive er der Ikke tekst på sæson 1 og final break , men DK tekst på sæson 2-3 og 4....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 14:56
En lille update , fik så Prison Break boxen , og vi har set lidt over halvdelen af 1. sæson. Super billedkvalitet , og ja vildt spændendeSmile
Så mangler jeg jo at købe 24 timer , og her fandt jeg ud af at cdon har de første 6 sæsoner i en box til kun 299kr , så den er også bestilt ( på dvd Embarrassed ) , og så må jeg jo købe de sidste 2 sæsoner på BD når priserne er faldet lidt . Men 299kr for 41 stk dvd er da godt nok også billigt....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu