recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisstigning, Sport og Sportshadere ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrisstigning, Sport og Sportshadere ?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 22:02
Jeg synes sørme også det virkelig er forfærdeligt, at danmarks absolut største idrætsgren - også er den sportsgren, der bliver vist mest i tv. Puha da da ! 
Om det er dyrt eller billigt at se tv - bl.a. pga af sport - kan dog ikke få mit pis i kog, så jeg begynder at fremture med alverdens nedladende negationer - over for folk med andre interesser end jeg selv har !! Angry

Holly Moses - foren gang egoistisk ævl og kævl, der bliver fyret af i denne efterhånden tåbelige og ubrugelige tråd.  

Men hva' fa.. vi er jo i Danmmark - hvor det med at være sig selv nærmest og svine andre til, desværre florerer i større og større grad. Dælmene en sørgelig tendens. Ermm

Over and out. Stern Smile

Redigeret af Roland - 28-September-2010 kl. 22:25
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 14:42
Sjovt som folk i disse tråde altid øffer over Viasat; hvilket er fuldt ud fortjent; men TV2s kanaler er stort set i samme prisklasse.
Mere ved til bålet http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2198112.ece
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 1093
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af slate slate skrev:

Sjovt som folk i disse tråde altid øffer over Viasat; hvilket er fuldt ud fortjent; men TV2s kanaler er stort set i samme prisklasse.
Mere ved til bålet http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2198112.ece
ved ikke lige hvad "Her er Eik Banks dyre danske drenge" har af gøre med prisen for tv2 kanaler
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg synes sørme også det virkelig er forfærdeligt, at danmarks absolut største idrætsgren - også er den sportsgren, der bliver vist mest i tv. Puha da da ! 
Om det er dyrt eller billigt at se tv - bl.a. pga af sport - kan dog ikke få mit pis i kog, så jeg begynder at fremture med alverdens nedladende negationer - over for folk med andre interesser end jeg selv har !! Angry

Holly Moses - foren gang egoistisk ævl og kævl, der bliver fyret af i denne efterhånden tåbelige og ubrugelige tråd.  

Men hva' fa.. vi er jo i Danmmark - hvor det med at være sig selv nærmest og svine andre til, desværre florerer i større og større grad. Dælmene en sørgelig tendens. Ermm

Over and out. Stern Smile

Det irekterende er ikke af der bliver sendt meget sport, men af der efterhånden er så utroligt mange forskellige kanaler som koster mange penge fordi de sender fodbold en gang imellem,

men kan da godt forstå af du er urolig for af alle de kanaler kommer i sin egen pakke, da den pakken vil blive så utrolig dyr af kun de mest fanastiske fodbold fan vil betale for den
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 15:36
Jeg har haft fuldpakken i mange år, og jeg kunne sagtens undvære en stor del af kanalerne. Deriblandt samtlige børnekanaler og DK4. Det fint er med mere valgfrihed. Med grundpakken+favoritpakken er der efter min mening også en del valgfrihed. Det ville dog være en befrielse hvis vi bare kunne slippe for licensen.
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

hvis man nu fjernede
3+
Kanal 5
kanel 6
kanal 9
eurosport
tv2 sport

så de ikke lå i hverken grund,mellem eller fuldpakken, men lå i en sports pakke som man skulle købe ved siden af kunne man spare rigtigt mange penge :)

(Du glemmer TV3 Puls, som sender Formel 1 - det er vel også sport. Eller er det bare den ene sport der sendes på betalingskanalerne som du synes om?)

Udelukkende en forglemmelse ....

Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Hvis nu man fjernede:
TV2 Charlie
TV2 Film
TV2 News
DR2
DR K
DR Ramasjang
DR Update
Kanal 4
BBC Entertainment
BBC World
CNN
Disney Channel
Nickelodeon
Cartoon Network
Disney XD
MTV
VH1
VH1 Classic
Alle norske, svenske, tyske, franske, spanske, tyrkiske, osv. kanaler

og smed dem i en Familie- og kultur-pakke, så kunne man nok også få lidt flere lallende sportsidioter (herunder f.eks. indtil flere unge mennesker) til at betale lidt ekstra for at få deres sportskanaler.

Personligt er jeg meget godt tilfreds med at jeg kan se både div. engelske, tyske, danske og internationale fodboldkampe, formel 1, amerikansk fodbold, international tennis, Le Mans, Tour de France, osv. når det engang i mellem triller over skærmen.
Og jeg betaler gerne for alle de ovenstående kanaler, så de der gerne vil se den slags, kan det.
Hvis de mennesker forventer den slags solidaritet fra mig, så forventer jeg tilsvarende solidaritet fra dem, når det kommer til de ting JEG gerne vil se. Noget for noget.

DR betaler du i forvejen for over licensen så dem får du ikke noget økonomisk ud at af fjerne

og når yousee endelig kommer med deres frit valg, så tvivler jeg på af selv om du fjernede alle de kanaler ville du stadig ikke have sparet nok til af betale for 2 sports kanaler

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu