|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() |
|||
Ser at SHG.dk har følgende liggende: Gforce 210 m. HDMI, Low Profile --> http://www.shg.dk/Grafikkort/MSI-N210-MD512H-VGA-2204789.html
Anmeldelse --> http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3742
Alternativt til ATI 54550 eller ATI 4350 osv.!
Anneldelsen er nu ikke så positiv, men hvis kravet er DR HD på en mindre kraftig CPU, så er det måske kortet?
|
||||
![]() |
||||
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|||
Jeg prøvede at afmelde min bestilling af et 4550 - men det var for sent så nu er det leveret (idag).
Nu prøver jeg det lige af og får maskinen op at spille på win 7 - og derefter må jeg se om der er plads/behov m.m. til et tv kort.
|
||||
||||
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|||
Damn !!!
Ja det passede så ikke i ![]() Min maskine har et pci-slot og et pci 1x-addr2-r slot og det er sgu't det samme som det PCI express "stik" der sidder på et Sapphire Radeon HD 4550. Nå jeg må vist hellere lige tjekke lidt op på hvilke kort der kan sidde i min maskine og smide billedet ud til to skærme. |
||||
||||
![]() |
|||
Er vel ude i at det må blive et af følgende (eller andre gode bud fra jer):
Af de valg ved jeg sgu't lige hvad det skulle være ![]() Eller er der noget andet jeg kan gøre ? Kan man måske få en anden "raiser" hvis det er det den hedder den der sørger for at der er to porte i maskinen istedet for en ? - nogen ideer eller er mit "næsten gratis bedre pc til at se film på tv'et" projekt ude på tynd is nu ? |
||||
||||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
|||
Nej raiser er maskin specifikt. Ja man skal sgu have styr på de extension slots der er på sådan et motherboard. Et helvede med version 2 osv. Men der er som regel billede af kortet på producentens hjemmeside. Os med de gamle slots har ikke meget glæde af de billige kort, der er ikke mange billige kort med HDMI out,
|
||||
![]() |
||||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|||
Nemlig...
|
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
|
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
|
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
port forvirring - big time
Jeg har disse to porte i min pc: http://www.billedeupload.dk/photo/2010-02/92bc63fc/CIMG1213.JPG.html på den sorte står der: PCIex1 / DVI (flueben) PCIex4/x8/x16 (x) http://www.billedeupload.dk/photo/2010-02/b5d780c2/CIMG1215.JPG.html Det betyder vel er det er en PCI ex1 slot men hverken (4/8 el.16) - men hvad er det DVI halløj og hvorfor er der så mange huller i slottet ? Den hvide er vist standard PCI - eller hur ? Jeg har bestilt det Club 3D 8400GS kort - nu håber jeg sgu det passer denne gang. |
||||
||||
![]() |
|||
Nogen der kan afhjælpe mig med min port forvirring ?
|
||||
||||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|||
@Jasper - det ville hjælpe en del hvis du oplyste model og type - ovenikøbet måske selv finde det enten via google eller på Lenovos hjemmeside.
|
||||
Den Ben
|
||||
![]() |
||||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
|||
Kik på dit stik og nærstuder eks. shg. hjemmeside. Der er jo billede af mange af kortene. Men et PCI-E er det vist ikke med alle de opdelinger der er i slottet.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |