recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prob.m VID-TRANS230KN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProb.m VID-TRANS230KN

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Carstn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Prob.m VID-TRANS230KN
    Sendt: 26-April-2010 kl. 07:34
Hej
Jeg har problemer med at få en König Wireless Digital Audio Transmitter til at fungere.
Den kører som WIFI fra en tilhørende usb-dongle, der automatisk slukker for pc'ens højtalere og sender lydsignale videre til receiveren, når man starter sin musikapplikation.
Transmitteren fungerer fint, når den bruges på en stationær maskine med kablet netværk.
I første omgang konfliktede den med det trådløse netværk der også er i huset, men det blev afhjulpet vha. et kanalskifte på transmitteren(der er 8 mulige kanaler)
Men ideen med en trådløs transmitter er jo at man skulle kunne bruge den sammen med den bærbare computer. Så man kan videresende sin stream fra TDC-play til stereoanlæget.
 Men så snart den bliver tilsluttet den bærbare pc, mistes det trådløse netværk og transmitteren vil ikke fungere. Den reagerer simpelthen ikke på noget som helst.
Der er fuld plug 'n play understøttelse og når man sætter donglen i kan man se at den straks bliver registreret og instll. Men så sker der heller ikke mere.
Er der nogen der kan hjælpe?

Den stationære pc, kører XP og den bærbare kører Windows 7 32bit, som begge skulle være understøttet ifølge producenten.

Venlig hilsen
Carstn
Til top
cukdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2011 kl. 09:11
Hej Carstn

Har du fundet en løsning på problemet. ?

Jeg er nemlig løbet ind i samme problem, det har virket fint et halvt år. Men her den anden dag er den begyndt at totalt lamme det trådløse net.

Mvh Jan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu