recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prob. med xe9005 - handshake?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prob. med xe9005 - handshake?!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Prob. med xe9005 - handshake?!
    Sendt: 06-Oktober-2018 kl. 17:14
Jeg købte i maj et Sony 55xe9005 og det har siden den første uge, udvist problemer lejlighedsvist.  

Når man vælger hvilken indgang man ønsker at bruge kommer der i toppen af skærmen en sort bjælke der fortæller at det er HDMI 2, 1080p. 

Problemet er, at den info popper op med jævne mellemrum. Der er tilsyneladende ringe sammenhæng mellem hvad jeg ser og hvornår det sker.

Jeg havde planer om at udskifte receiveren, så har ikke gjort noget ved det. Det har dog ikke løst problemet. Jeg er også gået fra ATV 3 til ATV 4k, og det har nærmest gjort det værre. Under brug af eks. Netflix, bliver skærmen nu helt sort i et par sekunder for så at vende tilbage. Bjælken med info kommer stadig frem.

Det eneste jeg kan komme i tanke om er noget handshake gøjl, og det er ved at være noget træls. Samme problem opstår også ved brug af PS4. Jeg har endu ikke oplevet det via set-top bok, men den bliver heller ikke brugt så meget.

Jeg oplevede det to gange i dag i løbet af 15 min. (ATV 4k). Andre gange kan der gå en uge eller 2.



Redigeret af kaizer - 06-Oktober-2018 kl. 17:24
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 10:29
Det er præsis det jeg har på levet på min KD75XF8596BAE konstant udfald, har døjet med dem siden November, og det ender nok men min elektronik forsikring købe den

Har udskiftet HDMI kabler, givet den strøm fra en anden stikkonkt (Men Sony kunne have nået og sige :( )

Få custom software og har afhjulpet lidt af det, men ikke nok.

Prøvet diverse HDMI adaptere, link enhede osv, det der virker bedst er bare at sidde et hvilket som helst andet tv til, så køre det :) (Prøvet med 7 forskeldig)

Redigeret af Benjamin7 - 02-Marts-2019 kl. 10:30
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu