recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Probl. m DVBLogic EPG og DVBviewer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProbl. m DVBLogic EPG og DVBviewer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Emne: Probl. m DVBLogic EPG og DVBviewer
    Sendt: 12-August-2008 kl. 23:23

Hej

Nu er jeg igang med at teste DVBviewer sammen med DVBLogic og Vista Ultimate MCE. Jeg har TT DVB-C 1501 Yousee kort i pc´en.

Mit problem er at det kun er nogle af kanalerne der dukker EPG op på i MCE. I DVBVieweren er der ingen problemer.

Hvad har jeg gjort galt?

Jeg har forresten installeret Vista TV PACK hvis det har noget at sige?

Til top
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 16:16

Til orientering for dem det måtte interessere så har firmaet bag svaret at de regner med at have løst problemet med teletext og EPG i en ny version der kommer i september. Som det er nu er der nogle datapakker som de sorterer fra.

HD vil dog fortsat ikke være muligt på grund af Microsoft som ikke kan tage sig sammen til at opdatere der ellers kanon gode GUI med de nyeste funktioner som findes i meget andet HTPC software på markedet.

vh.

Christian

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu