|
PROBLEM LØST: Aktivitet på iPhone på MacBook |
Besvar |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2015 kl. 12:11 |
Hey!
Jeg ved ikke hvornår dette begyndte, men jeg har her på det sidste lagt mærke til, at når jeg sidder og roder med min iPhone, så popper min aktivitet på iPhone frem på min MacBook nede til venstre for Dock'en. Hvordan slår man den indstilling fra? Det ser sådan her ud, og her kan man se at der sker aktivitet i Safari på iPhone. Redigeret af ladiesman217 - 14-Marts-2015 kl. 12:38 |
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Continuity. Googl det.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, jeg vidste ikke der var noget der hed det. Jeg har lige læst om det og slået det fra.
Men det var selvfølgelig smart nok jeg tog min kæreste i at shoppe, da jeg lånte hendes MacBook
|
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man låner ikke mac grej ud
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Nej de er sgu alt for synkroniseret i dag, det har jeg lært på den hårde måde, så mit Apple-grej er mit, men min kæreste har et lidt andet syn på det, eller dvs. hun ved ikke hvad "synkronisering" og iCloud er... Ha ha
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |