|
Problem løst |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 09:42 |
Vi er fire drenge der har købt Diablo 3 til PS4, og det er jo et fantastisk spil. Vi har bare et problem og det er at vi ikke kan joine hinanden. Vi får denne fejl "Error - There was a problem joining the game". Vi kan se hinanden på PSN og inde i selv Diablo menuen, men vi kan bare ikke join hinanden. Vi kan dog sjovt nok godt spille samme i andre spil. Vi har prøvet diverse netværks settings, og vi har begge Nat 2. Det mærkelige er at det er kun én af mine kammerater jeg ikke kan join, og han kan heller ikke join mig. Men vi har sammen to andre kammerater, som vi fint kan join, og hvis en af vores fælles kammerater hoster et spil, så kan vi også løbe sammen inde i det spil. Blizzard har en "fantastisk" support på dette problem, selvom diverse forum flyder med samme problem. Blizzard skriver "Blizzard Customer Support cannot assist with Diablo® III console issues. If you need assistance with Diablo III on Xbox®, contact Microsoft®. If you need assistance with Diablo III on PlayStation®, contact Sony®." Øh, hvad så? Nogle der har en idé til hvad der kan gøres? Vi er ved at løbe tør for idéer. Specielt når vi ikke er de eneste, og jeg har ikke fundet nogen endnu der fundet en løsning. Redigeret af ladiesman217 - 31-August-2014 kl. 18:23 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |