|
Problem med 1080p 60hz |
Besvar |
Forfatter | |
BaSsE_-
Bruger Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:04 |
Hej alle sammen, jeg har en optoma HD20 og til den har jeg et 15 meter langt hdmi kabel, til 300 kr, det kan fint vise 1080p 24hz, men ikke 60hz, så kommer der sort skærm, min Openelec mini computer er koblet til min Yamaha A1010, og fra hdmi out 2 til Projektor...
jeg har prøvet med et andet hdmi kabel til 500 kr, men det virkede heller ikke, så vil i mene at den eneste udvej er et Supra hdmi kabel til 1399 kr. Hvis der andre der har haft lignende problemer høre jeg gerne om løsninger, udover kabel. Mvh BaSsE_-
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke ekspert på det område, men er der ikke en option i selve receiver som man kan sætte til "pass through"?
Jeg læste lidt rundt i denne tråd i håb om at jeg blot kunne finde et simpelt svar på dit spørgsmål: http://forums.highdefdigest.com/general-discussion-both-formats/113958-1080p-24hz-vs-1080p-60hz.html Her var der en som nævnte at man ofte kan konfigurere receiver anderledes på det område. Du kan evt selv tage et kig, og se om du får mere ud af det end jeg.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |