|
Problem med afspilning af atmos |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På nogle apparater kan man ikke vælge Dolby surround som up-mikser sammen med DTS HD Master, så lange man kører bitstream. Hvis du alligevel gerne vil bruge Dolby surround ( i stedet for Neural:X) sammen med DTS HD kan du konvertere DTS lyden til PCM i afspilleren, så kan du bruge Dolby surround til up-miksing. |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Yes så virker det... vi har jo ikke fået DTS:X firmware endnu ... det er kun Denon X7200 og Marantz AV8802A som har fået det allerede :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Både 8802 og 8802a har fået updaten.
![]() |
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Ja og der er også dem der aldrig får Neural:X eller DTS:X. Det kommer ikke til min Yamaha fra sidste år, men den har da Atmos og Dolby Surround. På Yamaha kan man sjovt nok godt mikse DTS og Dolby surround selvom man bitstreamer. Ved ikke lige hvorfor Marantz og Denon? ikke kan. Redigeret af Flash! - 08-Februar-2016 kl. 20:26 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Ok det var bare fordi jeg læste manualen og der forstod jeg det sådan at den allerede havde dts-x men hvis jeg lige kobler hjernen til i 2sek. så burde jeg jo vide at updaten ikke er kommet endnu.
Jamen så er der jo ikke rigtig noget galt. DEJLIGT!:) |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |