|
Problem med airport express |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2013 kl. 21:20 |
Hej alle
Jeg har et netværk der består af en router hvor jeg har forbundet min ene airport express til med kabel og så har jeg en anden airport express i køkkenet til at forlænge signalet. Nu er problemet bare at jeg synes at min bærbar altid forbinder til den airport express der er placeret i køkkenet, også selvom jeg står lige ved siden af den anden. Det er jo ikke særlig optimalt da jeg jo så har en noget ringere forbindelse i den del af huset. Er der nogen der har oplevet noget ligende og kan hjælpe med at løse det?? Mvh Jimmi |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://store.apple.com/us/question/answers/readonly/airport-express-as-an-extender/QCDDKCT2KKF99Y97C
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm...jeg synes ikke lige at det svare på mit spørgsmål, men måske det er mig der har misforstået noget?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |