recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med airport express
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med airport express

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med airport express
    Sendt: 06-November-2013 kl. 21:20
Hej alle

Jeg har et netværk der består af en router hvor jeg har forbundet min ene airport express til med kabel og så har jeg en anden airport express i køkkenet til at forlænge signalet.

Nu er problemet bare at jeg synes at min bærbar altid forbinder til den airport express der er placeret i køkkenet, også selvom jeg står lige ved siden af den anden. Det er jo ikke særlig optimalt da jeg jo så har en noget ringere forbindelse i den del af huset.

Er der nogen der har oplevet noget ligende og kan hjælpe med at løse det??

Mvh
Jimmi
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 21:33
http://store.apple.com/us/question/answers/readonly/airport-express-as-an-extender/QCDDKCT2KKF99Y97C

Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 08:36
Hmm...jeg synes ikke lige at det svare på mit spørgsmål, men måske det er mig der har misforstået noget? 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu