|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() Sendt: 20-November-2011 kl. 23:09 |
jeg prøver at bruge en anysee e30c tuner med yousee - dog synes jeg ikke jeg har det helt store held med mig. Jeg er klar over problemerne med tunerne siden yousee lavede noget om tidligere på året, så jeg har fulgt denne guide. Jeg kan finde alle kanalerne med tvsource og med et par ændringer i frekvenserne kan jeg også se alle kanalerne i det program der følger med tuneren til at se tv. Når jeg åbner CNO programmet og redigerer i transponderne finder jeg stadig kun 33 kanaler. Jeg har prøvet at fjerne alle transponderne og tilføje dem en efter en, men alligevel finder WMC kun kanalerne der ligger på 143, 178 og 378 MHz. De eneste kanaler jeg finder er diverse fra DR, TV2 (regionerne) og en masse filmkanaler jeg ikke betaler for. Nogen der har en god idé til en løsning?
Redigeret af Brasch - 23-November-2011 kl. 20:30 |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
jeg kontaktede electrola som har lavet den førnævnte guide. Han tilsendte mig den nyeste driver (som hverken ligger hos anysee.dk el. anysee.com) og det ser ud til at virke, hvis følger guiden - nå ja og så med tilbud om at han kiggede på det med remote access, hvis jeg ikke lige kunne få det til at virke. Super service fra hamDet ser endelig ud som om der er en løsning
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
Har du et link til den driver?
|
|
![]() |
|
![]() |
ikke rigtigt - jeg fik den på mail, men den nye driver skulle blive lagt op på anysees hjemmeside i løbet af denne uge.
|
|
![]() |
|
![]() |
Super. Tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |