recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med anysee tuner - løst med ny software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med anysee tuner - løst med ny software

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med anysee tuner - løst med ny software
    Sendt: 20-November-2011 kl. 23:09
jeg prøver at bruge en anysee e30c tuner med yousee - dog synes jeg ikke jeg har det helt store held med mig. Jeg er klar over problemerne med tunerne siden yousee lavede noget om tidligere på året, så jeg har fulgt denne guide. Jeg kan finde alle kanalerne med tvsource og med et par ændringer i frekvenserne kan jeg også se alle kanalerne i det program der følger med tuneren til at se tv. Når jeg åbner CNO programmet og redigerer i transponderne finder jeg stadig kun 33 kanaler. Jeg har prøvet at fjerne alle transponderne og tilføje dem en efter en, men alligevel finder WMC kun kanalerne der ligger på 143, 178 og 378 MHz. De eneste kanaler jeg finder er diverse fra DR, TV2 (regionerne) og en masse filmkanaler jeg ikke betaler for. Nogen der har en god idé til en løsning?

Redigeret af Brasch - 23-November-2011 kl. 20:30
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 16:48
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 20:28
jeg kontaktede electrola som har lavet den førnævnte guide. Han tilsendte mig den nyeste driver (som hverken ligger hos anysee.dk el. anysee.com) og det ser ud til at virke, hvis følger guiden - nå ja og så med tilbud om at han kiggede på det med remote access, hvis jeg ikke lige kunne få det til at virke. Super service fra ham
Det ser endelig ud som om der er en løsning
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 21:12
Har du et link til den driver?
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 19:45
ikke rigtigt - jeg fik den på mail, men den nye driver skulle blive lagt op på anysees hjemmeside i løbet af denne uge.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 13:37
Super. Tak
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu