|
Problem med Apple TV 3. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 16:49 |
Problem med AppleTV 3. Apple TV 4K kan opdateres til iOS 13. Men samtidigt med andre har skrevet om deres Jeg mener ikke min ATV3 automatisk kan opdateres til iOS 13. ?. Alligevel oplever jeg nu - Mit problem er at ATV3 boksen slukker normalt, med røde OFF taste på Beo4. Men herefter Aktiver jeg så 'TV' tasten = YouSee HD DVB tuner og ser lidt tv, og slukker mit tv igen, sker Nogle idé til en løsning. ? Redigeret af Peter Pan - 02-Oktober-2019 kl. 16:50 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg været inde og se at den seneste ATV3 software version er 7.4 (808).
Så mit lille problem med ikke at slukke, er sikkert opstået med denne opdatering. Til jeg evt. findes en løsning, må jeg blot konstatere at ATV3 ikke bruger ret meget strøm. ![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |