recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Apple TV 3.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Apple TV 3.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Apple TV 3.
    Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 16:49

Problem med AppleTV 3.

Apple TV 4K kan opdateres til iOS 13. Men samtidigt med andre har skrevet om deres
oplevelser efter Apple TV 4K opdatering. Læs her.

Jeg mener ikke min ATV3 automatisk kan opdateres til iOS 13. ?. Alligevel oplever jeg nu -
min ATV3 boks starter normalt op med aktivering af 'ATV', som PUC liste i mit BeoVision
7 Mk. III er opsat til at aktiverer ATV3 boksen med, via Beo4.

Mit problem er at ATV3 boksen slukker normalt, med røde OFF taste på Beo4. Men herefter
tændes ATV3 boksen igen.

Aktiver jeg så 'TV' tasten = YouSee HD DVB tuner og ser lidt tv, og slukker mit tv igen, sker
det ATV3 også slukker. Men bestemt ikke hvergang. 

Nogle idé til en løsning. ? 



Redigeret af Peter Pan - 02-Oktober-2019 kl. 16:50
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 11:54
Nu har jeg været inde og se at den seneste ATV3 software version er 7.4 (808).
Så mit lille problem med ikke at slukke, er sikkert opstået med denne opdatering.
Til jeg evt. findes en løsning, må jeg blot konstatere at ATV3 ikke bruger ret meget strøm. Wink
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu