|
|
Problem med at logge ind med MitID på iPhone |
Besvar
|
| Forfatter | |
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10688 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Problem med at logge ind med MitID på iPhoneSendt: 2 timer 21 minutter siden kl. 10:48 |
|
Jeg har fået en mail fra Sygeforsikringen Danmark om at de har sendt mig en meddelelse. For at læse denne skal jeg logge ind med MitID. Jeg vil så læse meddelelsen på min telefon og logger ind med MitID. Her får jeg meddelesen ”Godkendt, fortsæt til Sygeforsikringen Danmark”. Hvordan kommer jeg videre herfra? For hvis jeg bare trykker på afslut i MitID, skal jeg starte forfra. Flemming |
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40874 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 2 timer 8 minutter siden kl. 11:01 |
|
Har du prøvet at se den på PCen og bare bruge telefonen til godkendelse. Bruger det selv sådan.
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6700 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 2 timer 8 minutter siden kl. 11:01 |
|
Når du har godkendt med MitID, så tryk tilbage til Safari i øverste venstre hjørne.
|
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Munch
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5503 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 38 minutter siden kl. 12:31 |
|
MitID er altid med 2 faktor godkendelse. Derfor bruger jeg 2 enheder når der skal åbnes til “Danmark”, Netbank osv. Telefonen bruges til godkendelse med MitID app, når MitID er åbnet på PC eller iPad.
|
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40874 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 9 minutter siden kl. 13:00 |
|
Har kun Mit ID på telefonen, det virker kun på den, så den godkender på PCen (Chromebook).
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |