|
Problem med at streame BD til Dune HD Max |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2012 kl. 17:21 |
Har lidt problemer med streaming af blu-ray rips til min Dune HD Max...
Har en mappe på min PC med fulde blu-ray rips som jeg vil streame til min Dune. Jeg har oprettet en SMB netværsmappe på forsiden af min Dune og den finder fint alle mine film både iso'er og bdmv mapper, de kan også afspilles men både billede og lyd hakker. Hvis jeg fra min Dune går ind på pc'en via upnp og finder de samme film og afspiller dem hakker de ikke. ![]() Nogen der har et godt råd eller to? |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der kablet netværksforbindelse mellem dine film og Dune afspilleren?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Har du prøvet med NFS-share i stedet for at se om det skulle hjælpe?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Det er kablet forbindelse.
Har prøvet at sætte nfs op men kan ikke få det til at virke, den kan ikke finde mit delte filmbibliotek. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |