recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med backup Synology DS107+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med backup Synology DS107+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JPED Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med backup Synology DS107+
    Sendt: 14-December-2008 kl. 13:30

Jeg har en Synology DS 107+ hvor jeg tilsluttede en  nyindkøbt usb harddisk til DS 107érens usb port, for at køre  backup.

Efter endt backup backup ville jeg så tilslutte USB harddisken til min PC, via usb, men nu kan pcén pludseligt ikke se usb harddisken, det kunne den godt før at jeg kørte backup.

Hvis jeg kobler usb harddisken til DS 107éren kan jeg godt se usb harddisken via web interfacet.

Jeg vil have så jeg kan tilgå mine backupfiler uden at det skal gå gennem DS107éren. Hvis man ikke kan det mister man hele ideen med at tage backup i tilfælde af at DS 107éren går i stykker/bliver stjålet.

Er der nogle som kan fortælle hvad jeg gør forkert

Mvh

JPED

Til top
mugge66 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2008 kl. 13:52
tror at det kan være filsystemet, jeg mener ikke at ekstern kan formateres i ntfs i synology
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
Til top
JPED Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2005
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2008 kl. 14:00

Kan jeg formattere min usb harddsk om, så den kan bruges via min pc igen, eller må jeg bare anse den for at være tabt?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu