|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
TheBorg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Jeg har talt med Microsoft de oplyste at de ikke har noget at gøre med kanalrækkefølgen ved yousee eller andre kabel udbydere det hentes fra kanal udbyerens sider ikke fra microsoft. |
|||
![]() |
|||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
||
Du har ikke denne side i Vista (non TV pack): "Add listings to channel" ![]() |
|||
![]() |
|||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
||
Jo, den har jeg, men der vælger jeg hvilken guide jeg vil benytte, i mit tilfælde TDC Frederiksborg Amt. |
|||
![]() |
|||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
||
Der var en adresse man kunne maile til dkmce@microsoft.dk Nu virker det ikke mere eller de har fået en anden.. jeg rapporterede fejl 2 gange det sidste årstid, og efter få dage fik et svar, hvor de lovede at rette fejlen. Det skete lige efter og virkede igen. Kan ikke finde den nye mailaddresse, men vil prøve at maile til Yousee istedet for. Mvh |
|||
![]() |
|||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
||
Ok det var et upædagogisk skærmbillede. Jeg snakker om "add listings to channel" (ikke den highlightede "setup guide listings"). Førnævnte har du ikke kan jeg forstå så. |
|||
![]() |
|||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
||
Nix, se |
|||
![]() |
|||
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
||
hvad med: Indstillinger->TV->Programguide->rediger kanaler->"vælg kanal"-> rediger oversigter? sådan ser det ud hos mig, efter TV Pack 08.... håber det hjalp... |
|||
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Under Rediger kanaler kan jeg kun til og fravælg hvilke kanaler jeg ønskes vist når jeg zapper |
|||
![]() |
|||
keldsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Nu har jeg haft tid til at lege lidt med det.
Hvis jeg vælger område og udbyder og sætter den til at hente kanalerne, så får jeg ikke menupunktet "Føj programguide til kanal". Hvis jeg i stedet gør det manuel hvor den scanner frekvenserne og jeg navngiver kanaler osv., så får jeg menu punktet "Føj programguide til kanal". Det ser ud til at eneste måde for mig er at sætte alle kanaler op manuelt :( Redigeret af keldsen - 25-December-2008 kl. 14:28 |
|||
![]() |
|||
Robert - 406TS6 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
Skal vi ikke se at få angrebet vinklen med at få fat i det firma som håndterer EPG'en for Microsoft i stedet? Er der nogen der ved hvilket firma eller hvilken URL MCE henter fra, eller skal jeg i gang med wireshark/packet trace for at finde URL'en? |
|||
Robert Pedersen
|
|||
![]() |
|||
Neurobrain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
||
Ring til MS og brok dig :) De vil så gøre dig opmærksom at det koster en "ticket" at få løst dit problem...
Altså penge :) Been there....
MS opfatter MCE som et OEM produkt og derfor er der ingen gratis hjælp...
|
|||
![]() |
|||
daddyd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
||
I kan også bruge de 10 minutter det tager at sætte kanalerne op manuelt, som Keldsen så fint har beskrevet. Når det først er gjort manuelt en gang bliver det nemmere i fremtiden, når yousee igen laver ændringer. MIcrosoft stiller en gratis EPG til rådighed for jer - vær dog taknemlige over at I ikke sidder med de samme problemer som de gør i Australien.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |