|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
lhulvej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Den mest korrekte måde at rapportere problemer af den her art (som jeg har fundet - der er muligvis andre) er via thegreenbutton.com, der er ejet af Microsoft. Der er et underforum, hvor man kan rapportere problemer netop af denne art. Problemet er allerede rapporteret derinde (ikke af mig): http://thegreenbutton.com/forums/thread/319026.aspx Det er jo juletid, så det tager nok desværre lidt tid inden dette er blevet rettet, men de rette personer burde være orienteret. |
|
![]() |
|
Robert - 406TS6 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Kan man være så heldig at kanalinformationerne lgger i en fil gemt et eller andet sted, så vi kan lave filen én gang for alle og så kan man importere den og flytte på kanalerne som man vil have det?
|
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
|
Robert - 406TS6 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Nu har jeg fulgt Keldsens vejledning om at lægge kanalerne ind manuelt. Det tog lidt mere end 10 minutter ;) Men jeg får ikke valgmuligheden "Hent de seneste programoversigter". Opdaterer guiden selv programoversigterne på et eller andet tidspunkt? |
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |