recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med es8005 55"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med es8005 55"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
UBLMOLLER Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UBLMOLLER Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med es8005 55"
    Sendt: 03-Februar-2013 kl. 16:20
Hey:)

Jeg har endelig fået min tv ;)

Nu sidder jeg så og har den første slåskamp med det ;)

Har en synology jeg bruger til at streame med. Har flere bluray liggende på den som jeg gerne vil afspille på fjernsynet ? Men når den skal afspile det der bluray fylder den ikke hele skærmen. Der mangler lidt i toppen og bunden ????

Når den skal afspille en alminde dvd fil (mkv-iso-img) er der intet problem. 

Hvorfor er der ikke fuld skærm på mine bluray film ?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 16:29
Fordi filmene er i biograf format 1:2.39 Super Panavision. Nogle BD'er i 16:9, men det er de få
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 16:44
Det er meningen du får sorte kanter i top og bund, hvis formatet er bredere end din skærm kan vise.

Eksempelvis 1:2.35 (eller tilsvarnede).

Hvis hele skærmen skal bruges er du tvunget til at zoome ind og derved fjerne store mængder af billedet.
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu