recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Facebook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Facebook

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Facebook
    Sendt: 17-Juli-2024 kl. 13:54
Jeg har brugt det meget lidt
Nu er jeg så åbenbart blevet blokeret (?) og får følgende meddelelse:
  • Det ser ud til, at du har misbrugt denne funktion ved at gå for hurtigt frem. Du er blevet midlertidigt blokeret og kan ikke bruge den.
  • Uanset hvad jeg gør kan jeg ikke logge på
  • Det er da skummelt, at Facebook ikke har et nummer man kan ringe til i tilfælde af problemer
  • Den siger at min mailadresse ikke findes i systemet, og jeg kan ikke huske adgangskoden
  • Hvad gør jeg?

Edit: Og når jeg får adgang er det første jeg gør at slette det lort


Redigeret af jake51 - 17-Juli-2024 kl. 13:58
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2024 kl. 15:28
Hvis ikke du jævnligt er på fjæsbogen, så blir du slettet. Jeg har vist meldt mig ind igen mindst 10 gange, fordi der er nogen der skriver om noget jeg skal se.

Så svaret er at du skal oprette dig igen.


Redigeret af Munch - 17-Juli-2024 kl. 15:29
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2024 kl. 15:33
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2024 kl. 18:18
Man kan kontakte FB via hjemmesiden, ja
Det kræver så lige, at man kan logge på...
Og nej, gu vil jeg da ej oprette en ny konto Wink


Redigeret af jake51 - 17-Juli-2024 kl. 18:24
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2056
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2024 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvis ikke du jævnligt er på fjæsbogen, så blir du slettet. Jeg har vist meldt mig ind igen mindst 10 gange, fordi der er nogen der skriver om noget jeg skal se.

Så svaret er at du skal oprette dig igen.

så er det da noget HELT nyt, at de er begyndt at rydde op i ubrugte konti... Jeg har en ekstra Facebook-konto, som jeg YDERST sjældent bruger. Den har jeg altid kunnet logge ind på.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2056
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2024 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Man kan kontakte FB via hjemmesiden, ja
Det kræver så lige, at man kan logge på...
Og nej, gu vil jeg da ej oprette en ny konto Wink

Har du tjekket den email-adresse, du logger ind med? MÅSKE, den kun MIDLERTIDIGT er lukket/blokeret, pga. for mange login-forsøg? Så kan det være, du skal vente nogen tid med at prøve igen, eller nullstille koden?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2024 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Man kan kontakte FB via hjemmesiden, ja
Det kræver så lige, at man kan logge på...
Og nej, gu vil jeg da ej oprette en ny konto Wink
“Ingen arme ingen småkager”  LOLLOLLOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2056
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2024 kl. 07:40
Der kan af og til være problemer på Facebook. Dette kan være ting, som ikke vises korrekt, billeder, man ikke kan uploade, osv. Og login-problemer, herunder at forblive logget ind. For en eller to uger siden var der problemer der...

Selv om man på diverse isitdownrightnow eller downdetector, kan se, at Facebook er oppe og køre, så kan brugerne være oppe at køre!! Dette kan man på nævnte sider se i kommentarsporet, hvis der er nye kommentarer.

Bruger man evt. blokerings-dimser, så kan dette OGSÅ have indvirkning på sitets funktionalitet.

Angående login-problemos: En gang kunne jeg ikke logge ind ved at taste adgangskoden. MEN! Jeg kunne, ved at indtaste den i et Word-dokument, og så derefter kopiere den derfra, og sætte den ind! Mærkelig fejl...


Redigeret af mnielsen - 18-Juli-2024 kl. 10:20
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2024 kl. 15:17
Jeg fik den geniale idé at installere FB på min mobil
Der kom jeg bare på uden at logge ind
Men hvor dælen kan jeg finde/nulstille min adgangskode i appen?

Bonusinfo: Jeg fik knyttet min mailadresse til FB


Redigeret af jake51 - 24-Juli-2024 kl. 15:19
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu