|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 12:16 |
Hey,
Jeg gik ind på www.radio4all.nl og ville høre noget musik. Det kunne jeg så ikke, og siden viste mig videre til at downloade Flip4Mac, og det gjorde jeg så... Men det virker stadig ikke? Den står bare og loader, men der kommer ingen musik. Underligt, for jeg kan godt høre musik på www.voice.dk og det er jo også et WMV-stream som Flip4Mac laver om? Det er selvfølgelig en MacBook Pro jeg sidder med, og ikke en alm. Windows PC hvis nogle skulle være i tvivl ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Jeg prøvede også radio4all, og får mange fejlmeddelelser. Også med nyeste flip4mac.
Når jeg hører musik på computeren bruger jeg www.jango.com - den virker glimrende på mac. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |